Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از معرفی چهار واحد متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: دو واحد لبنیاتی و دو واحد جمع‌آوری شیرخام مرتکب تخلف و عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی شدند.

 امیرحسین نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از معرفی چهار واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی همدان خبر داد و اظهار کرد: دو واحد لبنیاتی و دو واحد جمع‌آوری شیرخام به دلیل تخلف و عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای نظارت‌های دوره‌ای اداره دامپزشکی شهرستان همدان بر انواع فرآودهای خام دامی و نمونه برداری‌های مستمر از این فرآوردها انجام شد گفت: به صورت ماهانه و منظم نمونه‌گیری از تمام مراکز جمع‌آوری شیرخام، کارخانه‌های شیر و برخی گاوداری‌های مهم و مراکز عرضه صورت می‌گیرد.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان در ادامه بیان کرد:  اخیرا بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع موادخام دامی تاریخ مصرف گذشته، دارای شرایط ارگانولپتیک نامطلوب و عرضه و نگهداری خارج از ضوابط در سطح شهرستان همدان ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی از پلمب دو واحد صنفی متخلف طی ماه گذشته خبر داد و افزود: در این مدت ۱۵ واحد صنفی نیز به علت عرضه مواد خام دامی خارج از ضوابط به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نقی‌پور تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد غیربهداشتی در حوزه تولید، توزیع، بسته بندی و عرضه مواد خام دامی با سامانه ۱۵۱۲ تماس گرفته و موارد را به ما اطلاع دهند تا رسیدگی به موقع صورت گیرد.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان واحد متخلف دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج