Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-07@22:44:20 GMT

معرفی جدید ترین محصولات اخوان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۴۸۸۱

معرفی جدید ترین محصولات اخوان

شرکت اخوان برای جلب رضایت مشتری و با توجه به نیاز و سلیقه ی آنها محصولات جدید و متناسب با طراحی های روز را به بازار عرض می کند. با توجه به عدم اطلاعات کافی در زمینه جدید ترین محصولات اخوان و سوالات متدوال مشتریان عزیز در زمینه محصولات جدید معرفی شده اخوان در بازار، ما به عنوان فروشگاه مرکزی اخوان تصمیم بر آن گرفتیم تا در اینجا به معرفی جدید ترین و پر فروش ترین محصولات تولید شده کارخانه اخوان از جمله سینک و هود در طی دو ماه اخیر بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین سینک اخوان

سینک اخوان در مدل های توکار و روکار و زیر کورینی تولید می گردند. که این کمپانی به طور مبانگین هر چند ماه محصولاتی جدید را معرفی و روانه ی بازار می کند.

 سینک ظرف شویی توکار اخوان

سینک توکار اخوان از جنس استیل ضد زنگ در مدل های تک لگن و دو لگن به همراه لگن میوه شور (در برخی از مدل ها) طراحی و ساخته می شوند. جدیدترین سینک توکار اخوان در حال حاضر سینک ظرفشویی اخوان کد 380 است با طراحی کاملا جدید و سایز متناسب برای آشپزخانه های کوچک در دولگن بدون سینی تولید شده است. این سینک از جنس ورق استیل ساده با ضخامت 1 میلیمتر و لگن هایی با 20 سانتیمتر می باشد که دارای آبریز لگن، جا مایع استیل، لگن و سبد پلاستیکی به همراه دو عدد تخته گوشت (شیشه ای و پلاستیکی) است.

سینک ظرف شویی روکار اخوان

همانند مدل ها توکار سینک روکار هم از جنس استیل ضد زنگ در مدل های تک لگن و دو لگن به همراه لگن میوه شور ساخته می شوند. جدید ترین سینک روکار اخوان، سینک ظرفشویی اخوان کد 372  است که از جنس استیل ساده با ضخامت ورق 0.8 میلیمتر تولید شده . این سینک دارای دو لگن به همراه یک سینک کوچک است. باید توجه داشت که عمق لگن های سینک 16 سانتیمتر می باشد. سینک مدل 372 دارای آبریز لگن به همراه جا مایع، لگن و تخته گوشت پلاستیکی به بازار عرضه شده است.

سینک زیر کورینی اخوان

سینک زیرکورین به دلیل نوع نصب آن که به زیر صفحه ی کابینت متصل می شود به سینک زیر کابینتی هم معروف است. سینک زیر کورین اخوان از جنس استیل ساده و در مل دو لگن و تک لگن بدون سینی ساخته می شود. پر فروش ترین سینک زیرکابینتی اخوان، سینک ظرفشویی کد 410 می باشد که از استیل ساده با ضخامت ورق 1 میلیمتر تولید شده است. این سینک دارای دو لگن با عمق 20 سانتیمتر و بدون سینی است که دارای آبریز لگن و به همراه تخته گوشت شیشه ای در بازار موجود است.

  جدیدترین هود اخوان

هود آشپزخانه اخوان در مدل های شومینه ای، زیرکابینتی، مخفی و مورب تولید می شود. که  به تفصیل به شرح آنها می پردازیم.

هود شومینه ای اخوان

پس از هود های زیر کابینتی هود شومینه ای دومین مدل از هود بود که روانه ی بازارها شد. این هود به دیوار نصب می شود و بطور کاملا مستقیم بالای گاز قرار می گیرد. جنس هود های شومینه ای اخوان از شیشه و استیل می باشد. پر فروش ترین هود شومینه ای اخوان را می توان هود شومینه ای مدل H27-4S معرفی کرد . این هود ساخته شده از شیشه و استیل با موتور چهار دور و قدرت مکش 700 متر مکعبی دارای صفحه نمایش و سیستم کنترل از راه دور و مجهز به سنسور دود و دما است. که بهترین انتخاب برای یک آشپزخانه نیمه مدرن می باشد.

هود مخفی اخوان

هود مخفی یا توکار به آن دسته از هود هایی گفته می شود که درون کابینت نصب می شود و نمایی را در آشپزخانه به خود اختصاص نمی دهد. جنس هودهای مخفی اخوان ترکیبی از شیشه واستیل می باشد. جدید ترین و پر فروش ترین هود مخفی اخوان، هود مخفی مدل H64-TCS است که از جنس استیل و شیشه با موتور چهار دور توربو و قدرت مکش 700 متر مکعبی دارای صفحه نمایش و سیستم کنترل از راه دور و مجهز به سنسور دود و دما بوده و مهمترین نکته در ساختار این مدل هود قابلیت نصب فیلتر ذغالی در آن می باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تمایل به دیده شدن هود در دکور آشپزخانه تان ندارید ما به شما هود مخفی اخوان را پیشنهاد می کنیم.

هود مورب اخوان

جدیدترین و مدرن ترین هود های موجود در بازار را می توان هود مورب معرفی کرد. این هود به دیوار نصب شده و با یک زاوبه 45 درجه از صفحه ی  گاز، بالای آن قرار می گیرد. جنس این هود ها معمولا از استیل و شیشه در رنگ های مشکی و سفید می باشند. جدیدترین هود مورب اخوان، هود مورب مدل H70 است که از جنس استیل با شیشه مشکی و موتور چهار دور توربو با قدرت مکش 700 متر مکعب مجهز به صفحه نمایش ، سیستم کنترل از راه دور و سنسور دود و دما  طراحی و تولید گردیده است. نکته این است که هود مورب به دلیل تنوع بالا در طرح و مدرنیته بودن در بین متقاضیان خرید هود از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

در پایان امیدواریم مطالعه این مقاله شما را در شناخت جدیدترین محصولات اخوان راهنمایی کرده و مفید واقع شده باشد. برای خرید سینک ظرفشویی اخوان در مدل های مختلف می توانید به سایت فروشگاه مرکزی اخوان مراجعه و از تخفیفات بی نظیر این فروشگاه لذت ببرید. و همچنین برای خرید انواع هود اخوان با بهترین قیمت بازار به نمایندگی مجاز و اصلی اخوان به نام اخوان سنتر مراجعه فرمایید.

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: شرکت اخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، درپی کسب نتایج ضعیف در چند هفته اخیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور، سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه عزل و سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

با تصمیم افشین حسنی مدیرعامل محترم باشگاه مهرداد خادمی از سرمربی‌گری تیم بزرگسالان بعثت برکنار و محمد میرترابی جایگزین وی شد.

گفتنی است، میرترابی سابقه مربیگری درتیم‌های نساجی مازندران، سپیدرود رشت و داماش گیلان را در کارنامه دارد.

کد خبر 6098803

دیگر خبرها

  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • ۱۶۱۲متقاضی کسب و کارهای خردخانگی به بانکهای استان معرفی شدند
  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • نظرات در مورد سینک گرانیتی مشکی، گاز رومیزی و سینک آبشاری
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان