Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد که با هماهنگی به عمل آمده با کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مصوبه ساماندهی سهمیه های کنکور برای تصویب به مجلس نمی رود و در شورای عالی حل و فصل می شود، گفت: حتما اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی رایزنی های لازم و کارهای حقوقی لازم را انجام داده اند و پس از آن این موضوع را مطرح کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست داریم لایحه ساماندهی سهمیه های کنکور را به آزمون سراسری سال ۹۹ برسانند.

خدایی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا لایحه ساماندهی سهیمه‌های کنکور به کنکور ۹۹ می‌رسد یا خیر؟ گفت: به نظر من اگر کمی همت و تلاش باشد حتما لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به آزمون سراسری ۹۹ می‌رسد و دلیلی ندارد که به تعویق بیفتد. برای تصویب یک لایحه زمان زیادی لازم نیست و حداقل کاری که می‌شود این است که مصوبات مربوط به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور ۹۹ حذف شوند.

بیشتر بخوانید: جزئیات ساماندهی سهمیه‌های موجود در کنکور/هیچ سهمیه دیگری به کنکور اضافه نمی‌شود

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه در پاسخ به این سوال که کدام یک از سهمیه‌های موجود در کنکور مصوبه مجلس را دارد، گفت: فقط سهمیه ایثارگران مصوبه مجلس شورای اسلامی را دارد و سایر سهمیه‌های مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»

در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر این شورا درباره گیرایی داستان «رستگاری» و استفاده از تکنیک‌های جدید جلوه‌های ویژه برای سریال‌های مناسبتی در ماه رمضان توضیحاتی ارائه داد و گفت: این سریال توانسته مردم را با سلایق مختلف پای تلویزیون بنشاند.

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با تمجید از محتوای سریال «رستگاری» عنوان کرد: صداوسیما ویترین متفاوتی را برای ماه رمضان تدارک دیده بود.

در این جلسه با هدایایی از  کارگردان، بازیگران و عوامل سریال «رستگاری» تقدیر شد.

«رستگاری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شد.

در این اثر هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، رضا استادی، پویا امینی، مهدی سلوکی، کاوه سماک باشی، حمید رضا هدایتی، رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی، رضا توکلی، حسن اسدی، محمدرضا رهبری، مالک سراج، افشین سنگ چاپ، رامبد شکر آبی، اکبر رحمتی، محمود مقامی، مختار سائقی، نفیسه روشن، سولماز حصاری، پوراندخت مهیمن، شیوا خسرومهر، پرنیا کربلایی، ساقی زینتی، المیرا ربیعی، عاطفه رحمان‌پور، حسنی قبادی، فریبا ترکاشوند، پریا انوری، ژاله درستکار، مونا افخمی، مهرسا فلاحیان، فرخنده فرمانی زاده و افسر ناصری ایفای نقش کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت