Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استانداردسازی اداره کل استاندارد قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تفاهم نامه یاد شده در راستای تسهیل و سرعت بخشیدن به استانداردسازی محصولات و کالاهای تولیدی شرکت های دانش بنیان اجرایی می شود.

کوروش رحمانی افزود:  به منظور اجرای این تفاهم نامه نشستی با حضور کارشناسان حوزه استاندارد و پارک علم و فناوری و همچنین جمعی از فعالان شرکت های دانش بنیان در قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تسهیل در فرایند استانداردسازی کالاها و محصولات شرکت های دانش بنیان در واقع گامی به سمت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز به شمار می رود.

رحمانی با بیان اینکه پیش از این شرایط مربوط به استانداردسازی محصولات شرکت های دانش بنیان با واحدهای تولیدی تقریبا یکسان و برابر بود،اظهار داشت: با اجرای تفاهم نامه یاد شده، این نوع شرکت ها شرایط آسان تری برای استانداردسازی محصولات خود پیدا می کنند.

این مسوول گفت: در همین راستا بسیاری از مراحل مانند ارایه مدارک و استعلام ها، بازرسی ها و آزمون ها برای این نوع شرکت ها حذف شده و موارد لازم از طریق خوداظهاری به استاندارد اعلام و یک آزمون و بررسی نهایی برای ثبت استانداردسازی کالاها و تولیدات این شرکت ها انجام می شود.

رحمانی اظهار داشت: اجرای تفاهم نامه یاد شده کمک می کند تا تولیدات شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری زودتر به مرحله تجاری سازی و تولید انبوه برسند.

برچسب‌ها استاندارد استان قزوین حوزه دانش بنیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استاندارد استان قزوین حوزه دانش بنیان استاندارد استان قزوین حوزه دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088676

دیگر خبرها

  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری