Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی همدان گفت: نخستین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی با حضور گروه های تولید محتوا در همدان برگزار می‌شود.

علی فردوسی‌پور یکشنبه ۲۹ دی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این نخستین رویدادی است که در این سطح و وسعت در همدان برگزار می‌شود، افزود: متولی برگزاری این رویداد مرکز متنا(مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی) در مجموعه سازمان فضای مجازی بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این رویداد به دنبال کشف استعدادهای بومی در حوزه های مختلف تولیدات دیجیتال است، ادامه داد: این رویداد به صورت حضوری و ۴۸ ساعته برگزار می‌شود و مهلت ثبت نام در این رویداد رقابتی تا پایان ساعت ادارای یکم بهمن ۹۸ است.

فردوسی‌پور در ادامه با اشاره به زمان برگزاری رویداد اعلام کرد: این رویداد از صبح روز چهارشنبه دوم بهمن آغاز می‌شود و تا ۴۸ ساعت ادامه دارد و شرکت کنندگان در این مدت زمان در محل برگزاری رویداد حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند در حوزه‌های پویانمایی شامل انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک و ...، نرم افزار تلفن همراه (اپلیکیشن تحت اندروید)، بازی سازی(بازی تلفن همراه تحت اندروید )، آیتم تصویری شامل کلیپ و نماهنگ و..، پوستر و عکس نوشته شرکت کنند.

دبیر برگزاری این رویداد خاطرنشان کرد: به علت رقابتی بودن این رویداد موضوعات تولیدات در صبح نخستین روز این رویداد اعلام می‌شود اما شرکت کنندگان بیشتر ذهنشان را معطوف به موضوع‌های روز کشور کنند.

وی با بیان اینکه در این رویداد از ظرفیت گردان های سایبری بسیج کشور برای انتشار تولیدات انجام شده استفاده خواهد شد، گفت: از تولیدات فاخر که سازندگان آن‌ها بتوانند از تولیدات خود دفاع به جایی داشته باشند، حمایت ویژه انجام می‌شود و مراحل تجاری سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج انجام خواهد گرفت.

فردوسی‌پور با اشاره به اینکه افراد برگزیده در رویداد کشوری شرکت خواهند کرد و داشتن تجهیزات لازم برای شرکت در رویداد به عهده خود تیم هاست، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد ارتباط تلگرامی با شماره ۰۹۰۳۲۱۷۷۴۶۰ و یا ID تلگرامیhttps://t.me/cyberhmd بگیرند و اطلاعات فردی خود یا گروه و حوزه مورد نظر خود را اعلام و شماره تماس خود را نیز اعلام کنند.

وی در پایان با بیان اینکه این مرکز در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است، گفت: آماده حمایت و همکاری با گروه های تولید محتوای انقلابی در حوزه های پویانمایی، اپلیکیشن، بازی و انواع گرافیک هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فضای مجازی ديجيتال انقلاب اسلامي ايران بسيج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود