Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد «خسرو قمری» رئیس و «محسن سلگی» دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان از اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه‌سواری نوجوانان در یزد بازدید و با کادر فنی و نفرات حاضر در این اردو دیدار کردند.

اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه‌سواری نوجوانان در رشته جاده به منظور پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی از چهارشنبه 25 دی ماه در یزد آغاز شده و به مدت 10 روز زیر نظر «مهرداد صفرزاده» سرمربی این تیم به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این اردو که به سرپرستی «جواد حفظی» در حال برگزاری است، 30 دوچرخه‌سوار نوجوان حضور دارند.

در رقابت‌هایی که در جریان این بازدید در محل مجتمع کاریزلند یزد برگزار شد، در گروه سنی متولدین ۸۲ تا ۸۳؛  محمد افخمی از یزد،  محمد امین آقا جانلو  از زنجان و مهیار فرزانه از یزد، در گروه سنی ۸۳؛ یونس دانش‌نیا از یزد،  متین مهدوی از چهارمحال و بختیاری و آبتین بهزاد از لرستان، در  گروه سنی ۸۴؛ محمد سینا ربیعی از مرکزی، ائلمان عابدی از آ.شرقی و صدرا ایمان از آ.شرقی و در گروه سنی ۸۵؛ مرتضی کوه مال از فارس، حمید خوش آبی از فارس و بردیا خباززاده از کرمان، به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس استانی ورزشی تیم ملی تیم ملی دوچرخه سواری جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز گفت:گروه بین المللی مرمت ایسکارسا در بازدید از بنا‌های تاریخی شهرستان بازدید اعلام کرد در مرمت تعدای از این بنا‌ها با اداره میراث فرهنگی شهرستان همکاری کنند.

حسین یزدانمهر افزود: گروه بین المللی ایسکارسا زیر نظر سازمان یونسکو فعالیت داشته و به شکل ان جی او فعال است و مرمت آثار تاریخی را بررسی کرده و به لحاظ فکری و پژوهشی میزان دقت مرمت‌های انجام شده و بررسی می‌کند.

او اظهار کرد:شب گذشته ۲ نفر خانم از کشور ترکیه به عنوان نمایندگان و آقای مهرداد حجازی به عنوان نایب رییس گروه بین المللی ایسکارسا از آتشکده ساسانی، مسجد جامع و بقعه شضیخ عبدالصمد بازدید کردند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نطنز بیان کرد: گروه بین المللی ایسکارسا در بحث مرمت آتشکده ساسانی قرار است در خصوص نحوه مرمت و ایجاد گنبد آتشکده اعلام نظر کنند.

یزدانمهر گفت:در خصوص بقعه شیخ عبدالصمد قرار است کار پژوهشی از طرف گروه بین المللی ایسکارسا انجام شود و مسجد جامع نطنز دارای کتیبه آجری با خط کوفی است که گروه یادشده باید طرح خود برای حفاظت از آن را ارائه کنند.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه