Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمد طهرانی» روز یکشنبه در کارگروه اشتغال خمین افزود: این میزان تسهیلات در قالب ۱۲۶ طرح مصوب از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است. 
وی با بیان اینکه طرح ملی اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از مهم‌ترین طرح‌های دولت است ادامه داد: تسهیلات بر اساس رسته‌های پر اشتغال در حوزه‌های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و گردشگری در این شهرستان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طهرانی با انتقاد از عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی گفت: عملکرد این نهاد در جذب تسهیلات اشتغال کمتر از ۵۰ درصد است.
وی تاکید کرد: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد با مشکل تامین ضامن برای دریافت تسهیلات اشتغال مواجه هستند بنابر این لازم است  مبلغ مورد درخواست متقاضی توسط کمیته امداد پالایش شود و بانکهای عامل نیز پرداخت تسهیلات را به این مددجویان تسهیل کنند. 


فرماندار خمین افزود: نیازمندان در اولویت دریافت تسهیلات اشتغال هستند و در صورت نداشتن توانایی، این تسهیلات به کسانی که توانمندی ایجاد اشتغال دارند، پرداخت شود.
رییس اداره بهزیستی خمین نیز در این کارگروه گفت: ۳۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زا امسال به ۸۸ نفر از مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شد.
«اسماعیل خانجانی» افزود: در سال جاری پرونده ۹۶ متقاضی در بخش‌های پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی به بانک‌های عامل ارسال شده است.
وی ادامه داد: ۲۰ نفر از این متقاضیان از حوزه اجتماعی، ۱۱ نفر در حوزه پیشگیری و ۴۴ نفر در حوزه توانبخشی متقاضی دریافت تسهیلات هستند. 
رییس بهزیستی خمین تصریح کرد: ۱۸۰مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایتی امسال متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال‌زا هستند. 
خانجانی یادآور شد: تسهیلات از منابع مالی تبصره ۱۶ در بخش‌های کارآفرینی، راه‌اندازی کارگاه های کوچک، توانمندسازی و خوداشتغالی معلولان پرداخت می‌شود. 
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است .
 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اشتغال بهزیستی صنعت کمیته امداد امام خمینی گردشگری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در کردستان پرداخت. - اخبار استانها -

سرهنگ اکبر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در کردستان پرداخت و اظهار داشت: آبرسانی به 205 روستا به ارزش 578 میلیارد تومان از جمله اقدامات سپاه در راستای ارائه خدمت به مردم بوده که تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سایر پروژه‌ها در حال اجراست.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال آبرسانی به تمام این روستاها را به اتمام برسانیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: ساخت، مرمت و بازسازی 50 منزل مسکونی محرومین، تهیه و واگذاری 20 تن قیر رایگان برای آسفالت جاده‌ها بوده که یقیناً تا پایان امسال نیز بسیاری از جاده‌های روستایی استان را آسفالت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: انجام 13 هزار و 100 متر ایزوگام منازل خانواده‌های نیازمند، اجرای 78 پروژه مرمت مدارس، غسالخانه و خانه عالم، پرداخت 60 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال برای 669 نفر از جوانان روستایی کردستان از دیگر اقدامات سپاه در کردستان بوده است.

اسماعیلی عنوان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی با کارمزد 4 درصد بازپرداخت 70 ماهه و شش ماه تنفس به جوانان روستایی کردستان پرداخت شده تا در روستاها ماندگار و از مهاجرت خودداری کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امسال نیز 126 میلیارد تومان تسهیلات ویژه اشتغال‌زایی جوانان کردستانی اختصاص یافته که تاکنون 123 میلیارد تومان آن پرداخت شده و 3 میلیارد تومان دیگر نیز در دست اقدام است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید