Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل انتقال استان زنجان گفت: تامین سلامت اهداکنندگان و گیرندگان در اولویت قرار دارد.

سیامک اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اکنون ذخایر مراکز انتقال خون به لطف اهداکنندگان مستمر استان زنجان تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان جزو استان‌هایی است که به طور مرتب فرآورده‌های خونی از استان زنجان ارسال می‌شود، افزود: سیستان و بلوچستان جزو استان‌های محروم کشور است و اکنون نیز به دلیل حوادث اخیر، نیازمند یاری اهداکنندگان خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به اینکه اهدای خون یک امر حضوری بوده و نیازمند مراجعه حضوری برای نوبت‌دهی است، تصریح‌ کرد: افراد می‌توانند در هر دو شیفت صبح و عصر، به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند. در مرکز زنجان واقع در ساختمان سعدی دو، اتاق معاینه برای انجام سریع مراحل بدون معطل کردن اهداکنندگان وجود دارد.

مدیرکل انتقال خون استان در رابطه با اهداکنندگان بعد از اهدا خون باید یک ربع استراحت کنند، ادامه داد: اهدای خون در زمان مقرر انجام می‌شود تا سلامت اهداکننده و گیرنده خون تامین شود.

اسدی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد به دلیل بارش برف با کاهش مراجعه‌کننده روبه‌رو خواهیم شد، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در دو شیفت صبح و عصر در مرکز انتقال خون استان واقع در ساختمان سعدی و به مرکر انتقال خون شهرستان ابهر واقع در جنب بیمارستان امدادی همه روزه در شیفت صبح مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اجتماعی انتقال خون سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله، که به علت خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

وی افزود: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر