Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل حمل و نقل جاده ای و پایانه های استان اردبیل گفت: بارش ۲ روز اخیر جاده های استان را لغزنده کرده اما به همت راهداران همه محورهای مواصلاتی استان باز است.

«علی رحمتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بارش 2 روز اخیر جاده های استان را لغزنده کرده اما به همت راهداران همه محورهای مواصلاتی استان باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل حمل و نقل جاده ای و پایانه های استان اردبیل تصریح کرد: 110 اکیپ راهداری استان اردبیل طی دو روز اخیر در آماده باش کامل برای برف روبی و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی استان بودند و تاکنون مشکل حاد در جاده ها در اثر کولاک دیده نشده است.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: البته گردنه های استان با کاهش دید و کولاک مواجه هستند و از همه رانندگان درخواست می شود تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

 

رحمتی افزود: گردنه صائین در محور اردبیل به تبریز و گردنه حیران در محور اردبیل به آستارا از امروز با کولاک شدید مواجه است اما تردد در این محورها انجام می شود.

 

وی عنوان کرد: بارش برف در شهرستان خلخال به ویژه گردنه اسالم و محور پونل بسیار زیاد است و تلاش راهداران برای امکان تردد در این محور ادامه دارد و با نمک پاشی در این محورها از لغزندگی جاده ها جلوگیری می شود.

 

مدیر کل حمل و نقل جاده ای و پایانه های استان یادآور شد: رانندگان با رعایت مسائل ایمنی به ویژه داشتن زنجیر چرخ، پر بودن باک خودرو و بازدید فنی خوردو اقدام به سفر در جاده های استان کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه مسجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مسجد فعالیت های مسجدی عملیات برف روبی کولاک شدید محورهای مواصلاتی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد خبر 6088039

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان