Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از پایان مرحله نخست مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد کشور که طی روزهای 7 تا 10 دی ماه برگزار شد، 16 هوگوپوش برتر این مسابقات به همراه برترین‌های مسابقات داخلی و بین‌المللی در یک سال گذشته، با تشخیص کادرفنی به تیم ملی تکواندو بزرگسالان در بخش مردان دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه و پس از برگزاری دو مرحله مسابقات انتخابی، 23 ورزشکار برتر جواز حضور در نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم را کسب کردند که این نفرات صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

تمرینات اعضای تیم ملی تکواندو مردان که به گفته سرمربی این تیم با توجه به حضور در مسابقات لیگ از آمادگی خوبی برخوردارند، از روز سه شنبه - یکم بهمن ماه به میزبانی خانه تکواندو و با هدایت فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی پیگیری خواهد شد. لازم به ذکر است هادی ساعی قهرمان المپیکی این رشته ورزشی نیز در جریان اردوها به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور خواهد داشت.

اسامی دعوت شدگان به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی تکواندو مردان به شرح زیر است:

آرمین هادی پور، یاشار عطاردی، حسین لطفی، محمدصادق دهقانی، محمدحسن پلنگ افکن، محمد کاظمی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرحسین محمد خانلو، سینا بهرامی، میرهاشم حسینی، مهدی یوسفی، امیرمحمد بخشی، مهدی عابدینی، مهدی جلالی، مهران برخورداری، عرفان حیدری، عرفان ناظمی، علیرضا نادعلیان، محمدرضا خانی، سجاد مردانی، سعید رجبی و فرشاد قیاس شندی

گفتنی است؛ تیم‌ملی تکواندو ایران که تا کنون و در گروه مردان موفق به کسب 2 سهمیه حضور در بازی‌های المپیک 2020 توکیو شده است، رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا را در اواسط اسفندماه سال جاری به میزبانی "بیروت" لبنان پیش‌رو دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه

به گزارش جماران؛ کامبیز نوروزی حقوقدان در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

   ۱-از حساب زنان بذل و بخشش می‌کنند و حقوق زنان به فراموشی می‌رود.

حسن نوروزی(نماینده مجلس): اجرای طرح اصلاح قانون مهریه ۳۵ هزار زندانی را آزاد می‌کند.

 

 این همه که قانونی‌ترین و حلالترین و شرعی‌ترین حق زنان، یعنی مهریه را بذل و بخشش می‌کنید، چه تعداد زن حقشان ضایع می‌شود و مجبور می‌شوند در تنگدستی و تیرگی روزگار بگذرانند؟ برایتان مهم است؟

 نمی‌توانید با کاهش جرم جمعیت زندان‌ها را کم کنید، با تضییع حقوق زنان جمعیت کیفری را کاهش می‌دهید.

هزار شعار در مورد فواید حجاب برای زنان و کرامت زنان سر می‌دهید ولی نوبت به مهریه که می‌رسد، همه شعارهای کرامت زنان را از یاد می‌برید.

***

   ۲-در ورزشگاه‌ها مردان توهین می‌کنند ولی زنان تنبیه می‌شوند.

   آیا این فحاشی‌ها برای مردان مجاز است؟

  

  چگونه است که بعد از هفته‌ها آرامش ناگهان این مقدار رفتار توهین‌آمیز اتفاق می‌افتد. در یک بازی به مربی سپاهان توهین می‌شود. در یک مسابقه دیگر به بازیکن سپاهان فحاشی می‌شود. در همان بازی به زنان طرفدار پرسپولیس فحش داده می‌شود.

  

 روزنامه کیهان فورا نتیجه می‌گیرد که دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟

 

جرم و خطا را عده‌ای از مردان مرتکب شده‌اند اما کیفر آن را به زنان تحمیل می‌کنند که نباید به ورزشگاه‌ها بیایند. شگفت‌آور است.

   وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ

 گناه کسی را به پای دیگری نمی‌نویسند. به این می‌گوئیم اصل شخصی بودن جرم و مجازات.  تنبیه برای کسی است که خطا کرده‌است. ولی این بار برعکس شده‌است. گناه از مردان، کیفر برای زنان!

 بهانه‌ها می‌سازند برای محدودسازی روزافزون زنان.

دیگر خبرها

  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا