Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@14:15:33 GMT

دایی گزینه‌ تیم ملی است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۷۱۶۴

فریدون اصفهانیان در گفتگو با مهر، درباره سلب میزبانی از ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: این موضوعی است که نمی شود به سادگی از کنارش گذشت. وظیفه ما در فدراسیون این است که پیگیری کنیم و مسئولان هم در حال بررسی هستند. ان شاءالله که میزبانی را نگیرند ولی اگر این کار را بکنند برای ما خوبیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز به رایزنی و ارتباطات زیاد است و باید از حق باشگاه ها دفاع کرد. بعضی باشگاه ها ماه ها و سال ها تلاش کرده اند تا سهمیه آسیایی بگیرند. همینطور حق هواداران است که بازی تیم هایشان را در آسیا را در ایران تماشا کنند. باید دید چه می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا موافق انصراف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا است؟ یادآور شد: چه کسی موافق انصراف است که ما باشیم ولی نباید اجازه بدهیم امنیت و کل مملکت‌مان را زیر سئوال ببرند. این همه مسابقه در ایران برگزار شده است. کدام یک به مشکل خورده؟ ما فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم برگزار کردیم و همه از میزبانی ایران تعریف کردند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: امنیت ما از کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشتر است. همه چیز سر جایش است و دلیل تصمیم AFC را نمی دانم. به نظرم کنفدراسیون آسیا اجازه می داد یک بازی برگزار می شد و اگر اتفاقی می افتد، آن موقع تصمیم به سلب میزبانی از ما می گرفت. الان هم می توانند همین کار را کنند.

اصفهانیان درباره آماتور شدن فوتبال ایران در صورت انصراف از لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: به هر حال اینها را می گویند. شاید مسئولان فعلی AFC و یا رئیس فیفا سال بعد نباشند! ان شاءالله که این اتفاقات رخ ندهد.

«باتوجه به حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی عمان، انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس و مخالفت سپاهان با جدایی امیر قلعه نویی، علی دایی چقدر برای سرمربیگری تیم ملی شانس دارد؟» عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال گفت: نمی دانم. علی دایی یکی از گزینه های ما است و تصمیم نهایی هم گرفته می شود. باید جلسه هیات رئیسه برگزار شود که هنوز زمانش را اعلام نکرده اند. تکلیف تیم ملی باید زودتر مشخص شود و بنده هم از آقای بهاروند (سرپرست فدراسیون) درخواست می کنم سریعتر جلسه را برگزار کند تا تیم ملی از بلاتکلیفی خارج شود.

اصفهانیان درباره اینکه مسعود تابش مدیرعامل سپاهان اعلام کرده امیر قلعه نویی پیشنهاد رسمی برای تیم ملی نداشته و به این ترتیب به نظر می رسد حضور علی دایی روی نیمکت تیم ملی قطعی باشد، تصریح کرد: شاید آقای تابش فردا چیز دیگری بگوید و عنوان کند که پیشنهاد بوده است! دایی یکی از گزینه های ما است و باید ببینیم آقای بهاروند با چه کسی مذاکره کرده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سئوال که چه کسی با سرمربی بعدی تیم ملی مذاکره می کند؟ گفت: مسئولیت این کار بر عهده آقای بهاروند و کمیته فنی است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد