Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  روز یکشنبه وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، «حجت میرزایی» گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از لحظه  وقوع سیل در استان‌ سیستان وبلوچستان دستور داد تا تمام امکانات  این وزارتخانه برای تامین نیازهای هموطنان  آسیب دیده از سیل در اختیار آنان قرار گیرد.

وی تصریح کرد : تمامی کارگران بیمه پرداز مشمول قانون کار و تامین اجتماعی که در اثر سیل، بنگاه‌های اقتصادی و کارگاه‌های آنها آسیب دیده، تا زمان  بازسازی،  رفع مشکل و بازگشایی کارگاه برای دریافت مقرری بیمه‌بیکاری،  بدون نیاز به داشتن سابقه پرداخت حق بیمه، با رعایت سایر شرایط مقرر می‌توانند مقرری بیمه بیکاری دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی افزود: براساس تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارگروهی ویژه برای پیگیری مشکلات هموطنان آسیب دیده از سیل  استان تشکیل شده است .

به گفته «احمدعلی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان سیلاب ۲۰ تا ۲۲ دی ماه در این استان سبب بروز خسارت بیش‌از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف زیربنایی، کشاورزی و واحدهای مسکونی منطقه شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان کارگر وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی سیل بیمه بیکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کارگر وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی سیل بیمه بیکاری سیستان و بلوچستان کارگر وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی سیل بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان، محمد کریمی در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

کد خبر 6097350

دیگر خبرها

  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟