Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:43:56 GMT

استکی: امید داریم و تا لحظه آخر می‌جنگیم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۸۸۳۹

استکی: امید داریم و تا لحظه آخر می‌جنگیم

کاپیتان تیم ملی هندبال ایران گفت: با شکست مقابل بحرین هنوز اتفاق خاصی برای ما رخ نداده و هنوز برای ادامه مسابقات امید داریم.

الله‌کرم استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل بحرین و صعود به عنوان دوم به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: برد و باخت ما مقابل بحرین تاثیری روی جایگاه ما و ادامه مسابقات نداشت، اما با این حال دوست نداشتیم که بازنده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام بازیکنان با قدرت ظاهر شدند و عملکرد تیمی خوبی داشتیم، اما برخی اشتباهات از جمله اشتباهات داوری کار را برای ما سخت کرد.

وی ادامه داد: هنوز هیچ اتفاق بدی رخ نداده است. باید کارمان را در مرحله دوم ادامه دهیم؛ در این مرحله تمام تیم‌ها قدرتمند هستند و هر کدام به نوعی مدعی صعود به جام‌جهانی هستند. ما هنوز امید زیادی داریم و با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم. در بازی‌های بعدی باید عملکرد خوبی داشته باشیم تا در نهایت طی یک رقابت سالم با حضور داوران اروپایی سهمیه جام‌جهانی را کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی هندبال ایران گفت: تمام بازیکنان متحد و همدل هستند و انگیزه بسیار بالایی برای اثبات توانایی‌های خود دارند. ما مقابل بحرین هم خیلی خوب بازی کردیم و نشان دادیم که هندبال ایران چه قدرت بالایی دارد. اگر اشتباهات بچگانه داوری در نیمه اول نبود چه بسا با پیروزی زمین را ترک می‌کردیم.

استکی عنوان کرد: تمام تیم‌های صعود کرده به مرحله دوم قدرتمند هستند، اما بدون شک حریفان حساب ویژه‌ای روی ما باز خواهند کرد. هندبال ایران ستاره‌هایی در ترکیب خود دارد که می‌توانند برای حریفان مشکل‌ساز شوند. ما کادر فنی خوبی هم داریم و برای شاد کردن دل مردم تا لحظه آخر خواهیم جنگید.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی ورزشی هندبال الله کرم استکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • اردبیل| پای کلاس درس معلمانی که عشق را تفسیر می‌کنند
  • ببینید | لحظه کتک‌کاری امید عالیشاه با دابو در دقیقه ۸۲
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد