Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در جمع کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، گفت: سلامت اداری و صیانت از کارکنان در ناجا که به عنوان پلیس جامعه اسلامی انجام وظیفه می‌کنند، باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد تا هم فرامین و تدابیر ابلاغی محقق و هم رضایت کارکنان و مردم حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراقبت از خود برای کارکنان موضوعی حیاتی و ضروری بوده و هیچ یک از کارکنان نبایست از مشورت، تفکر و تعقل با دیگران دست بردارند و واهمه به دل راه دهد، چرا که ماحصل این موضوعات حفظ آبروست و همه ما به راهنمایی و مشاوره نیازمندیم.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: رعایت قوانین و مقررات همیشه مورد تاکید است و قانونمندی همیشه برای ما یک اقتدار و یک عزت است هر کجا بی قانونی و بی انضباطی باشد، مشکلات و انحرافاتی به وجود می‌آید.

این مقام انتظامی در ادامه اذعان داشت: مجموعه نیروی انتظامی باید خود نماد نظم باشد و قانون را در جامعه اجرا کند تا حافظان خوبی برای امنیت باشد.

سرهنگ حسنوند با تاکید بر اینکه آموزش‌ها یک کار مقطعی و گذرا نیست، بلکه یک کار مستمر است، افزود: آنچه که باعث می‌شود تا آموزش‌های داده شده اثر گذار باشد و در رفتار انسان تاثیر داشته باشد تمرین و تکرار است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت آموزش، مسئول سازی و خود مراقبتی را ۳ رکن محوری ارتقاء توان و آمادگی کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: باید همواره با آموزش‌های کاربردی و نظارت راهبردی، پیشگیری از جرایم کارکنان و ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان را سرلوحه امور خود قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم