Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان خوزستان از بازداشت شخصی مدعی اعمال نفوذ در استخدام یک شرکت پتروشیمی ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، طی روزهای گذشته ویدیویی در شبکه های مجازی دست به دست شده بود که در آن فردی مدعی استخدام متقاضیان کار در یکی از مجتمع های پتروشیمی ماهشهر شده بود که در ازای آن مبلغی میلیونی را از متقاضیان طلب می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد که گفته می شود مسوولیتی در شهرستان ماهشهر دارد در ویدیوی منتشره مدعی شده که برای استخدام فرزندش نیز مبلغی میلیونی پرداخت کرده است. این موضوع در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفت و امروز رییس دادگستری خوزستان خبر از دستگیری این فرد داد.

در همین راستا رییس کل دادگستری استان خوزستان امروز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی که با ادعای اعمال نفوذ به عنوان استخدام در یک شرکت پتروشیمی ماهشهر از افراد متقاضی کار طلب رشوه کرده بود، بازداشت شد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی گفت: در پی انتشار ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی که در آن مردی برای اعمال نفوذ در استخدام یکی از نزدیکان فرد مقابل در یک شرکت پتروشیمی طلب رشوه کرده بود، این موضوع در دستور کار دادستانی ماهشهر قرار گرفت.

او افزود: این فرد شب گذشته با حضور در دادسرا تفهیم اتهام شد و در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات قضایی در این خصوص در حال انجام است.

مرادی بیان کرد: در رسیدگی به این پرونده فردی به اتهام رشوه از متهم به دستگاه قضایی شکایت کرده است و همچنین طبق تحقیقات انجام شده این فرد از تعدادی شهروندان وجوهی را به همین عنوان دریافت کرده است که در حال بررسی است.

او ادامه داد: تا کنون هیچ گونه ارتباطی بین این متهم و مجموعه پتروشیمی و یا سایر نهادها کشف نشده است.

به گفته رییس کل دادگستری خوزستان، چنانچه افرادی از شخص دستگیر شده شکایت و مستنداتی دال بر پرداخت وجه به این عنوان را دارند، می توانند به دادستانی ماهشهر مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند‌.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خوزستان پتروشیمی دادسرا دستگاه قضایی رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه از افزایش ۱۸ درصدی تولید این مجتمع در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تولید این شرکت فروردین امسال با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱۵ هزار تن رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی ارومیه، اکبر اسمعیلی در آیین بزرگداشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه این شرکت با اشاره به روند رو به رشد پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ به‌ویژه در بخش تولید، فروش و درآمد بیان کرد: شرکت پتروشیمی ارومیه پارسال ۱۸ درصد افزایش تولید داشت.  

وی افزود: آمارهای تولید فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد روند رو به رشد پتروشیمی ارومیه همچنان حفظ شده است، به‌طوری‌ که فروردین امسال تولید این شرکت با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱۵ هزار تن رسید.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه با تأکید بر اینکه حرکت عظیم رشد و توسعه پتروشیمی ارومیه آغاز شده است و در ماه‌های آینده، واحد تکمیلی سولفات آمونیوم که در حال احداث است، به بهره‌برداری می‌رسد و تولید این محصول افزایش می‌یابد، گفت: پروژه پلی‌آلومینیوم کلراید نیمه دوم تیر امسال وارد چرخه تولید می‌شود و از اواسط مرداد به تولید محصول می‌رسد.

اسمعیلی با گرامیداشت روز کار و کارگر تصریح کرد: نام‌گذاری شعار سال با محوریت «تولید» از سوی مقام معظم رهبری در یک دهه گذشته نشان از اهمیت تولید در رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه راه نجات کشور تولید است، یادآور شد: پتروشیمی ارومیه با بهره‌گیری از نیروی جوان و تجربه پیشکسوتان، افزایشی خیره‌کننده در تولید داشته است و این نشان می‌دهد مجموعه همکاران این شرکت ظرفیت، جدیت و آمادگی لازم را برای ادامه این مسیر دارند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • جهش تولید نفت ایران در سال جاری
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان