Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری بابیان اینکه برای استقرار پایگاه‌های هلال‌احمر نیازمند تأمین زمین مناسب هستیم، گفت: واگذاری زمین به سازمان‌های امدادرسان می‌تواند در توسعه خدمات‌دهی مؤثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مجتبی اکبری» بعدازظهر امروز (29 دی) در جلسه ستاد تسهیلات سفر مازندران در استانداری دیار علویان با مهم برشمردن تاب‌آوری اجتماعی در حوادث، اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌ها برای استمرار خدمات از ضروریات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران افزود: اگر ظرفیت‌های خالی را برای توسعه اسکان مسافران در استان تکمیل کنیم اقتصاد مولد و نوآورانه ارتقاء پیدا می‌کند.

 

وی بابیان اینکه برای استقرار پایگاه‌های هلال‌احمر نیازمند تأمین زمین مناسب هستیم، گفت: واگذاری زمین به سازمان‌های امدادرسان می‌تواند در توسعه خدمات‌دهی مؤثر باشد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی نماز جمعه شهادت سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی رویداد ملی فهما مسجد مناطق سیل زده مسجد مدیرعامل هلال احمر مازندران سازمان امداد رسان ستاد تسهیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد

آیت‌الله سید نصیر حسینی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی این نهاد بیشترین نقش را در مواقع بروز بحران  و سوانح از جمله سیل، زلزله و سایر حادثه ها دارند.

 هجدهم اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نامگذاری شده است. 

وی همچنین با اشاره به روز جهانی ماما هم گفت: باید از مجموعه تیم سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی و نقشی که ماماها در زمینه فرزندآوری و آموزش و مشاوره های ازدواج و بنیان خانواده دارند قدردانی کرد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و نقش این امام همان در تربیت عالمان دینی و ترویج فرهنگ غنی شیعه و اسلام گفت: ایشان چهار هزار شاگرد را تربیت کرد و با این کار دین را ترویج و زنده نگه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • یسنا سالم پیدا شد
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد