Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربان پور از برگزاری کارگاه آموزشی مبشران با حضور ۱۵۰ نفر از ائمه جماعات و روحانیان مستقر در اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام «صفر قربان‌پور» در گفت‌وگویی اظهار کرد: دومین کارگاه آموزشی مبشران ویژه 150 نفر از ائمه جماعات و روحانیون مستقر با هدف ارتقای سطح این روحانیون به امام محله در اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: سلسه کارگاه‌های آموزشی مبشران در چهار سطح امام، هادی، سفیر و امین طراحی شده که تاکنون دو سطح آن برگزار و دو سطح باقی مانده تا پایان سال برگزار خواهد شد.

 

وی بر لزوم نقش ‌آفرینی ائمه جماعات در لایه‌های مختلف جامعه تاکید کرد و ادامه داد: به موجب طرح امام محله هر امام جماعت مسجد امام آن محله محسوب و به مباحث و مسائل مختلف محله  می‌پردازد.

 

قربانپور گفت: همسران روحانیون نیز به عنوان همراهان در این طرح مشارکت دارند که دوره‌های مختلفی نیز برای این عزیزان در نظر گرفته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های ایام فاطمیه گفت: برنامه‌های امسال دهه فاطمیه با سه رویکرد مهم توجه به محتوای انقلابی و ولایت مداری در اشعار فاطمی، برگزاری ویژه برنامه مادران فاطمه با حضور مادران شهدای مدافع حرم و ویژه برنامه زنگ فاطمی در بیش از 100 مدرسه اجرا می‌شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی نماز جمعه شهادت سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی رویداد ملی فهما مسجد مناطق سیل زده مسجد ائمه جماعات مساجد ائمه جماعات مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند / جایگاه معلم و ارزش علم آموزی از منظر امام رضا(ع)
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند/ جایگاه معلم و تعلیم و تربیت از منظر امام رضا(ع)
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد