Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید رمضانی» درباره سلب میزبانی از نمایندگان فوتبال ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا،اظهار داشت: خوشبختانه به لحاظ امنیتی کشور ما شرایط خوبی دارد و بحث‌های در این حوزه به دور از واقع است.

وی افزود: بازی کردن در کشور ثالث علاوه بر هزینه‌های مربوطه، تیم‌ها را در برنامه‌ریزی زمانی هم دچار مشکل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه مهم‌تر یک ظلم بزرگ به هواداران ایرانی به خصوص هواداران پرشور استقلال هم محسوب می‌شود.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: همه فوتبالیست‌های ایرانی دوست دارند برای کشورشان در رقابت‌های بین‌المللی افتخارآفرینی کنند ولی در این حوزه مجموعه بازیکنان و کادرفنی استقلال، تابع تصمیمات کلان هستیم. البته ما امیدواریم با رایزنی‌های صورت گرفته این موضوع حل شود و بتوانیم در ایران میزبان رقبای آسیایی باشیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: مشکل اصلی تیم‌های ایرانی به خصوص استقلال، وضعیت نامشخص آن‌هاست. نمی‌دانیم کی بازی داریم تا بر اساس آن برنامه‌ریزی برای سفرها و تمرینات داشته باشیم.

منبع: باشگاه استقلال برچسب‌ها استقلال لیگ قهرمانان آسیا پروندهٔ خبری فوتبال در اغمای سیاست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد