Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اتابک روز یکشنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه شهرستان کهگیلویه مرکز حوزه انتخابیه است ،اظهارداشت: همه مدیران و مسئولان تاکنون همکاری خوبی در اجرای فرایند انتخابات داشته اند.

وی بیان کرد: ۱۷ نفر  از ۴۸ نامزد ثبت نامی تاکنون تایید صلاحیت شده که نیاز است این افراد بر اساس قانون زمینه انتخابات پرشور را در شهرستان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتابک تصریح کرد: از همه گروه های سیاسی در تشکیل هیات اجرایی انتخابات برای جلوگیری از هر گونه تنش استفاده شد که نیاز است گروه های مختلف با حضور گسترده زمینه انتخابات پرشور را فراهم کنند.

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: نیاز است مدیران جمهوری اسلامی در راستای صیانت از حقوق شهروندی و بیت المال شرایط لازم برای برگزاری انتخابات آرام را فراهم کنند.

اتابک با اشاره به در پیش بودن دهه فجر افزود: باید با برنامه ریزی لازم از همه ظرفیت ها برای ارائه خدمات رسانی به مردم به نحو احسن استفاده کنیم.

 شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد مجمع انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مجمع انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مجمع انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی نامزد های مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، 19 فروردین منتشر شده بود که در آستانه برگزاری این انتخابات برای آشنایی مخاطبان دوباره یادآوری می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد که اسامی نامزدها و حوزه‌های انتخابیه آن‌ها به این شرح است:

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسامی ۲۲ حوزه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ملایر چشم انتظار دور دوم انتخابات مجلس/ مشارکت چشمگیری در راه است
  • اسامی نامزد های مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • حساسیت دور دوم انتخابات /بر مدار قانون و بی طرفی حرکت می کنیم
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • جابه‌جایی منطقه حاشیه‌نشین تبریز در اولویت کاری است
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • راند دوم
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است