Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان با اشاره افزایش ۱۸۰۰ درصدی شیشه در استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴ لابراتوار تولید این ماده مخدر در استان شناسایی و منهدم شده است. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ مجید زائری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف یک محموله یکهزار و 685 کیلوگرمی تریاک در استان اظهارداشت: این محموله مواد مخدر از سیستان و بلوچستان به عنوان مبدا بارگیری و پس از انتقال به شیراز در گالن‌های خیارشور جاسازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما یک ماه در این پرونده کار اطلاعاتی انجام دادیم و در نهایت شب گذشته که این محموله موادمخدر در انباری دپو شد موفق به کشف و دستگیری 4 نفر از قاچاقچیان شدیم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با بیان اینکه این محموله با 2 دستگاه خودروی نیمه سنگین وارد استان شد، ادامه داد:  این خودروها حامل 648 گالن خیارشور بود که در 133 گالن مواد مخدر جاسازی شده بود.

هلاکت یکی از سرشاخه‌های خارجی قاچاق مواد مخدر"بخشنده" از پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رفتباند بزرگ مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان متلاشی شد

وی بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون 9 تن و 325  کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که شامل 6 تن و 600 کیلوگرم تریاک، 405 کیلوگرم مورفین، 2 تن و 400 کیلوگرم حشیش و گراس، 75 کیلوگرم شیشه و بقیه سایر موادمخدر بوده است.

زائری با بیان اینکه مصرف شیشه متأسفانه رو به افزایش است، گفت: مافیای موادمخدر ذائقه جامعه را هرچندسال یکبار عوض می‌کنند. سال گذشته 3 کیلو و 824 گرم شیشه در استان کشف شده بود اما امسال بیش از یکهزار و 800 درصد افزایش کشف داریم. قبلا تولید و ورود شیشه از غرب کشور بود اما الان در افغانستان تولید می‌شود.

وی افزود: در گلستان از ابتدای امسال 4 آشپزخانه تولید شیشه شناسایی و منهدم شد. آشپزها عموما افغانی هستند و به برخی افراد در استان هم آموزش می‌دهند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با بیان اینکه شیشه یک موادمخدر محرک زا است، اظهارداشت: بسیاری از سرقت‌ها، قتل‌ها و جرایم خشن ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه است.

وی ادامه داد: علاوه براین متأسفانه مصرف ماده مخدر گل نیز در حال افزایش است و به شدت نیز توهم زاست. مصرف بین جوانان و به ویژه دختران زیاد شده و در اطراف رستوران‌ها، مراکز آموزشی و در مهمانی‌ها و غیره نیز توزیع می‌شود.

زائری اعلام کرد: امسال 13 باند تهیه و توزیع موادمخدر را شناسایی و151 نفر از عناصر اصلی قاچاق را دستگیر کردیم.  همچنین در این مدت 4 هزار و 610 خرده فروش موادمخدر نیز در استان دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • دست‌یابی به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت