Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اتمام تدوین فیلم بلند «پسر» به نویسندگی و کارگردانی نوشین معراجی و تهیه‌کنندگی مهدی فرد قادری، دیگر مراحل فنی این فیلم آغاز و از گریم بازیگران اصلی آن رونمایی شد. طراحی گریم را الهام اطیابی و اجرای آن را سمیرا کحالی انجام داده است.

سهیل قنادان، ناهید حدادی، دنیا حیدری، مجتبی فلاحی و اتابک نادری از بازیگران اصلی «پسر» هستند و قصه فیلم روایتگر تنهایی آدم‌ها و تلاش بی‌حاصل برای رهایی از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیسان گل بابایی، کیمیا کامیار، مریم نقیب و راحله صادقی به عنوان چهره‌های جدید در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

«پسر» اولین فیلم بلند نوشین معراجی است که پیش از این در عرصه فیلم کوتاه فعالیت داشته است. همچنین مهدی فرد قادری کارگردان سینمای ایران، این روز‌ها در انتظار اکران فیلم جدیدش «بی وزنی» است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/ حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر