Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@20:28:55 GMT

اسکان ۲ هزار نفر در گرمخانه‌های تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۰۹۱۹

اسکان ۲ هزار نفر در گرمخانه‌های تهران

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه فوت افراد کارتن خواب به دلیل برودت هوا و بارش برف نداشته‌ایم، گفت: حدود دو هزار نفر در گرمخانه‌های پایتخت اسکان یافته‌اند.

به گزارش ایمنا، سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات این سازمان برای افراد کارتن خواب و آسیب دیده اظهار کرد: طی دو روز گذشته میانگین ظرفیت گرمخانه‌ها بیشتر شده و گشت‌های سیار نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گرمخانه‌های تهران ۲۴ ساعته دایر است، گفت: پنج گشت سیار طی چند روز گذشته تاکنون همزمان با برودت هوا آماده باش کامل داشته و اقدامات لازم را انجام داده‌اند. 

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه حدود دو هزار نفر در گرمخانه‌های پایتخت اسکان دارند، گفت:‌ آمار دقیقی از کارتن خواب‌های تهران نداریم و تهیه این آمار جزو برنامه‌ها قرار دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه فوت هیچ یک از افراد کارتن خواب را به دلیل سرما نداشته‌ایم، اما از تمامی شهروندان درخواست داریم که در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی‌خانمان از طریق تماس با شماره ۱۳۷ به ما اطلاع دهند. چرا که این مسئله سبب اقدام به موقع شهرداری و کمک به افراد بی‌خانمان می‌شود که در مسیرهای فرعی یا کوچه پس کوچه‌ها قرار دارند.

منبع: فارس

کد خبر 406470

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود نسبتاً شدید در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیرو‌های آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد