Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رنجبر نیاول در جلسه شورای اداری شهرستان املش افزود : اگر مسئولی نتواند در این خطه کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهد در هیچ منطقه دیگری نمی تواند منشأ خدمات شود؛ این مردم در همه امور همراه ما هستند و باید از این فرصت برای ارتقا شهرستان بهره برده و با کارجهادی برای رفع مشکلات آن گامهای موثری را برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رضایت خداوند در رضایت مردم است، تاکید کرد : مدیری که می تواند کاری برای مردم انجام دهد اما سهل انگاری کند با وی  برخورد می شود.

رنجبر گفت : وظیفه مسئولان ادارات است که در روستاها برای حل مشکلات مردم حضور می یابند این مردم مشکلات زیادی را تحمل کرده اند و همیشه همراه بوده اند و باید به آنها توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات هم گفت: انتخابات بهترین روش برای رقم خوردن سرنوشت کشور به دست مردم است و وظیفه داریم انتخاباتی سالم و بی طرفانه برگزار کنیم.

رنجبرخطاب به همه نامزدهای انتخاباتی گفت:مردم ازتخریب بیزارند لذا نامزدهای انتخاباتی مجلس سعی کنند برنامه های خود را به مردم ارائه کنند؛ وعده هایی ندهندکه خارج از اختیارشان در جایگاه نمایندگی باشد. د.

ایرج امیری رئیس دادگستری شهرستان املش در این جلسه گفت: ما در رسیدگی به تخلفات چه انتخاباتی وچه غیر انتخاباتی با کسی تعارف نداریم و ملاک عمل ما قانون است.

دراین جلسه، روسای ادارات جهادکشاورزی شهرستان املش وراهداری وحمل ونقل جاده ای املش گزارشی از عملکرد دستگاه خود ارائه دادند.

شهرستان املش با ۲ بخش مرکزی ورانکوه در ۷۰ کیلومتری شرق مرکزگیلان واقع شده است.

برچسب‌ها گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان