Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@00:33:54 GMT

تهران فردا تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۱۱۹۶

تهران فردا تعطیل نیست

سخنگوی استانداری تهران گفت: برخلاف انتشار برخی از اخبار فردا ادارات استان تهران تعطیل نیست و درباره تعطیلی مدارس هم آموزش و پرورش تصمیم می گیرد.

به گزارش مشرق، بابایی، سخنگوی استانداری تهران اظهار داشت: فردا ادارات و بانک های تهران تعطیل نیست.

بیشتر بخوانید: تعطیلی نوبت عصر مدارس شهرستان‌های تهران به جز دشت ورامین مدارس دماوند این ‌بار تعطیل شد/ جزئیات تعطیلی مدارس در استان‌های کشور همه مدارس استان تهران به جز ورامین پاکدشت و قرچک تعطیل شد مدارس تهران تعطیل شد

وی ادامه داد: خبری به اشتباه منتشر شده است که فردا تمام استان تهران تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره تعطیلی مدارس هم آموزش و پرورش تصمیم می گیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی تهران تعطیلی تعطیلی مدارس ادارات دولتی بانک ها تعطیل مشرق استان تهران استانداری تهران بارش برف برف برف تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد