Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تحریم سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان توسط آمریکا به دلیل آنچه آن را «نقض حقوق بشر در بندرماهشهر در جریان اتفاقات اخیر در این شهر» نامیدند، شورای تبیین مواضع بسیج‌ دانشجویی بندرماهشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، در پی تحریم سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، توسط آمریکا به دلیل آنچه آن را «نقض حقوق بشر در بندرماهشهر در جریان اتفاقات اخیر در این شهر» نامیدند، شورای تبیین مواضع بسیج‌ دانشجویی شهرستان بندرماهشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل است:

 

یریدون أن یطفئوا نور الله بأفواههم و یأبی الله الا أن یتم نوره ولو کره الکافرون

کافران می‌خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را به کمال برساند هر چند کافران را خوشایند نباشد[توبه ۳۲]

 

بی شک جدال دیرینه میان حق و باطل پایانی جز پیروزی حق بر باطل نخواهد داشت و تدبیر و تقلای بیهوده جبهه باطل در نابودی حق و حقیقت، جز غرق شدن در دریای عظیم هستی حقیقت محور را پایانی نخواهد بود.

 

اقدام سخیف آمریکایی در تحریمِ سردار شاهوارپور، مردی از تبارِ سبز قامتان جمهوری اسلامی، تلاشی بی خردانه است که به زعم شیطانی شان نمی تواند ذره ای خلل در تحقق وعده الهی ایجاد کند. آنها چنین با خود اندیشه می کنند که اگر سلیمانی ها و سلیمانی تباران را از میان بردارند، می توانند مانع از به ثمر رسیدن این شجره شوند، حال آنچه خلل و شذوذ ناپذیر می باشد، مسیر و راه انقلاب اسلامی است. در این مسیر شاهوارپورها شتابانند در سبقت به سوی گسترانیدن حقیقت اسلامی در جهان و خوفی از تحریم و شهادت ندارند و این آن چیزی است که این گونه تحریم ها و حرکات کودکانه را مضحک می نمایاند.

 

این اقدامِ ننگین آمریکایی که به بهانه دروغگویی های امپراطوری رسانه های غربی به خصوص انگلیس خبیث در سیاه نمایی های اقدامات خرابکانه عده ای خرابکار در شهرستان ماهشهر صورت گرفته است، بی شک دلیل دیگری بر اثبات خباثت آمریکای جنایتکار در حمایت از آشوب و بی نظمی و ضربه زدن به نظام اسلامی است.

 

سردار عزیزِ اسلام، سردار شاهوارپور به خود افتخار می کند که در چنین مسیری حضور دارد و شیطان بزرگ به مصاف با او قیام کرده است و دانشجویان و  ملت مسلمان این سرزمین نیز در حمایت از او ایستاده اند و تا آخرین نفس حامی خدمتگزاران به اسلام و نظام اسلامی خواهند بود.

 

شورای تبیین مواضع بسیج‌ دانشجویی شهرستان بندر‌ماهشهر

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی نماز جمعه رویداد ملی فهما فهما تحریم فرمانده سپاه خوزستان بندرماهشهر بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم