Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری دو دیدار دیگر از مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ چهره تیم‌های مرحله نیمه نهایی مشخص شد. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار دیگر به پایان رسید و چهره چهار تیم نهایی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار امروز کره‌جنوبی با نتیجه 2 بر یک موفق به شکست اردن شد تا پس از استرالیا و عربستان به عنوان سومین تیم خود را در نیمه نهایی ببیند. در آخرین دیدار این مرحله نیز ازبکستان در شرایطی به مصاف امارات رفت که با نتیجه یک بر صفر عقب افتاد اما سپس توانست با به ثمر رساندن 5 گل اماراتی‌ها را در هم بکوبد و بازگشتی رویایی به بازی داشته باشد.

به این ترتیب با برتری 2 بر یک کره‌جنوبی مقابل اردن و برتری 5 بر یک ازبکستان مقابل امارات، کره‌جنوبی حریف استرالیا شد و ازبکستان نیز به مصاف عربستان می‌رود.

فوتبال انتخابی المپیک| صعود استرالیا و عربستان به نیمه نهایی با پیروزی خفیف

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال المپیک فوتبال المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا