Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد، مساله درخواست فائز السراج، رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی برای ورود نیروهای بین‌المللی به این کشور باید با توافق آراء حل شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از  اینترفاکس، میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه و فرستاده ویژه رئیس جمهور این کشور به خاورمیانه و آفریقا امروز (یکشنبه) در واکنش به سخنان فائز سراج اظهار کرد: موضوع امکان استقرار نیروهای بین‌المللی در لیبی باید با توافق آراء مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوگدانوف تاکید کرد: تصمیم‌گیری درباره این مساله نیازمند یک اجماع نظر کامل است و فکر می‌کنم این مساله باید با توافق آرا مورد بررسی قرار گیرد، حل این مشکل تنها منوط به سراج نیست.

معاون وزیر خارجه روسیه افزود: بر این باوریم حتی نتایج کنفرانس برلین در شورای امنیت، به عنوان تنها طرف مجاز  برای اتخاذ تصمیمات الزام‌آور برای همه طرف‌ها، بررسی خواهد شد.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا مسکو پیش‌بینی می‌کند شورای امنیت با بیانیه پایانی کنفرانس برلین موافقت کند، گفت: البته ما بر این اساس تلاش می‌کنیم و این امر در پیش‌نویس بیانیه پایانی کنفرانس برلین آماده است.

بوگدانوف در ادامه گفت: در بند ۵۵ و آخر آن آمده است، "از شورای امنیت می‌خواهیم تصمیمات کنفرانس برلین را مورد بررسی قرار دهد و از غسان سلامه، فرستاده دبیرکل سازمان ملل و نیز هیات این سازمان در لیبی می‌خواهیم از اجرای تعهدات عملی برلین حمایت کنند".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ عسکریان در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق کشور با قدردانی از شرکت‌های حامی این کنفرانس، گفت: در ایام برگزاری همایش، ۱۶ کارگروه تخصصی و چهار میزگرد در صنعت برق با همکاری بخش خصوصی و دولتی برگزار شد که آمار بسیار خوبی است.

وی افزود: این کنفرانس از سال ۷۷ شروع به کار کرده و تاکنون دستاورد‌های بسیار خوبی در صنعت برق داشته است.

عسکریان ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملا با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد.

وی گفت: نمایشگاه جانبی این کنفرانس باعث شد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه برق بیشتر دیده شود.


دیگر خبرها

  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین