Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سایپای تهران گفت: واقعا برابر تیم شهرداری ورامین بدون اشتباه بازی‌ کردیم.

به گزارش ایسنا، ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا، پس از برد سه بر صفر شاگردانش مقابل شهرداری ورامین توضیح داد:  قبل از هر‌ چیز این پیروزی را تقدیم مدیریت خوب باشگاه میکنم چون از تیم ما خیلی حمایت‌ کردند و‌ حمایت آن‌ها بود که باعث شد اینگونه بازی کنیم و ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین واقعا بدون اشتباه بازی‌ کردیم و امیر حسینی فوق‌العاده توپ پخش کرد و بازیکنان ما هم خیلی خوب بازی‌کردند. خسته نباشید میگویم به بازیکنانم.

شهنازی درباره مفید بودن تعطیلات لیگ برای تیم سایپا نیز گفت: خیلی سخت است در پنجاه روز تعطیلی مسابقات ‌تیم را آماده نگه دارید، اما بازیکنانم خیلی خوب تمرین کردند. وقتی بازیکنان ما زحمت کشیدند حاصل کار خود را اینکونه ‌میگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناصر شهنازی لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک به سود ملوان به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری (۸۰- رضا جعفری) و محمدرضا سلیمانی (۹۰- سعید باقرپسند)

ترکیب سایپا: نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی (۸۲- مهدی خدایاری فرد)، سیدمحمد طاها طباطبایی (۸۲- پیمان میری)، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان ملوان نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، خروج ضعیف علی‌پور از دروازه سایپا، توپ را مقابل پای قاضی پور قرار داد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۶۶ قاضی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد و به سود ملوان پنالتی اعلام شد که محمد عمری توانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا اولین گل بازی و اولین گل خود با پیراهن ملوان را به ثمر برساند.

بازیکنان سایپا خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه ۶۸، ارسال بافقی در محوطه جریمه با ضربه سر خسروی همراه شد و این بازیکن گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان هر دو تیم به خصوص شاگردان مهدی تارتار در ملوان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام ثمره‌ای به همراه نداشت تا بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت اضافه نیمه اول، بازیکنان ملوان در دقیقه ۲+ ۹۰ فرصت مناسبی برای گلزنی داشتند که با بی دقتی از دست دادند. در وقت‌های اضافه نیمه دوم نیز موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق شد و در دقیقه ۱۱۹ حسین صادقی روی پاس ابوذر صفرزاده گل دوم را برای ملوان به ثمر رساند تا این بازی با برتری دو بر یک شاگردان تارتار به پایان برسد و این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

کد خبر 6089360

دیگر خبرها

  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا