Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آگاه یمنی اعلام کردند، امارات برخی از عناصر گروهک «القاعده» را در یمن آزاد کرده تا وضعیت در استان «شبوه» واقع در جنوب یمن را بی‌ثبات کنند.

به گزارش مشرق، منابع آگاه در فرودگاه «الریان» استان «حضرموت» که امارات عربی متحده از آن به عنوان زندان استفاده می‌کند، اعلام کردند، امارات تعدادی از عناصر گروهک «القاعده» را آزاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش «سقطری پست»، عناصر آزاد شده از استان «شبوه» در جنوب یمن بوده‌اند و هدف از این اقدام، مشتنج کردن وضعیت شبوه و ایجاد بی‌ثباتی در این استان است.

بیشتر بخوانید: «الشباب» مسئولیت انفجار جنوب پایتخت سومالی را پذیرفت

در ادامه این گزارش آمده، از جمله فرماندهان القاعده که آزاد شده‌اند «صالح عمر بامعبد» از شهر «رضوم» و «باسل المراوح» از شهر «حبان» در استان شبوه هستند.

منابع امنیتی در استان اعلام کردند، نیروهای امنیتی سطح آمادگی خود را بالا برده‌اند تا آماده مقابله با هر اقدام تخریبی باشند.

امارات ماه گذشته (آذر ماه) در ادامه تلاش خود برای دست‌اندازی بر جنوب یمن، ده‌ها خودروی زرهی به همراه نیرو به استان شبوه فرستاد. 

این اقدام امارات در حالی انجام می‌شود که توافق موسوم به «توافق ریاض» در آبان ماه گذشته میان نیروهای اماراتی در یمن معروف به شورای انتقالی جنوب و دولت مستعفی امضا شد تا به درگیری‌ها در جنوب یمن پایان داده شود اما این توافق تا کنون در سطح اجرایی به جایی نرسیده است. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی امارات آستان حضرموت استان یمن القاعده مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس گزارشات دریافتی غروب پنج شنبه عملیات پهپادی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان توسط نیروهای امنیتی انجام شده است.

در این عملیات خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفته شده و دو نفر از تروریست‌ها نیز به هلاک رسیدند.

جزئیات بیشتر این عملیات متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6088793

دیگر خبرها

  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح