Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان انقلابی دانشگاه رازی کرمانشاه در محکومیت هنجارشکنی‌ها و هتک‌ حرمت‌های اخیر عده‌ای دانشجونما در این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،تجمع خودجوش دانشجویان ولایی و انقلابی دانشگاه رازی کرمانشاه عصر امروز یکشنبه در داخل این دانشگاه برگزار شد و دانشجویان اعلام کردند که اجازه فتنه‌گری در فضای دانشگاه به عناصر خودفروخته ضدانقلاب نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها ضمن محکومیت این اقدامات و هتاکی‌ها که در هفته گذشته رخ داد با سر دادن شعارهای «آشوبگر بی ریشه، اینجا دمشقنمیشه»، «آشوبگر روانی، داعش ما شمایی»، «فتنه‌گران خودفروش، بی غیرت و وطن فروش» و… به این مسائل واکنش نشان دادند.
 

دانشجویان انقلابی همچنین با شعارهای «ملت ما خسته نیست، دست سپاه بسته نیست»، «اگر سپاهی نبود، داعش الان اینجا بود»، «مرگ بر مسئولان سازش‌کار»، «پناه ایران زمین، سپاه مستضعفین» و «کشته ندادیم که سازش کنیم، قاتل سردار را ستایش کنیم» به حمایت از سپاه پاسداران پرداختند و از آنها برای سیلی سختی که به آمریکا جنایتکار در ماجرای موشک‌بارانعین‌الاسد زدند قدردانی کردند.

پرچم آمریکا که مقابل درب ورودی دانشگاه رازی روی زمین پهن شده بود توسط حاضرین از اساتید و دانشجویان انقلابی و ولایی لگدمال شد.

شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ اسرائیل هم از سوی دانشجویان سر داده و پرچم‌های این دو رژیم جنایتکار و غاصب هم توسط آنها به آتش کشیده شد.

 

دانشجویان در این حرکت خودجوش دستنوشته‌هایی هم با خود به همراه آورده بودند که برخی از آنها عبارتند از «مذاکره با حرامزادگان ممنوع»، «سپاه آبروی آمریکا را لگدمال کرد» و «مسئولان با قاتلان سردار مذاکره ممنوع».

 

دانشجویان در این مراسم با سربندهای «لبیک یا خامنه‌ای» هتکحرمت به ساحت رهبر معظم انقلاب در حوادث اخیر را محکوم و اعلام کردند که در خط ولایت آماده شهادت در دفاع آرمان‌های والای انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام قلندری مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه رازی نیز در بین دانشجویان به ایراد سخنانی در راستای بصیرت‌افزایی برای دانشجویان پرداخت.
 

در پایان این مراسم بیانیه‌ای در محکومیت فتنه‌انگیزی‌های اخیر در کشور و در دانشگاه رازی قرائت شد که حاضران با شعالالله‌اکبر آن‌را تأیید کردند؛ همچنین طوماری نیز در این خصوص توسط دانشجویان و اساتید انقلابی حاضر امضا شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان

جمعی از اساتید و دانشجویان پردیس شهیدباهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان با تجمع در گلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان، حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، جمعي از اساتید و دانشجویان پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان با تجمع در گلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان، حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید این دانشگاه با حضور در جوار مرقد سردار دل‌ها سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی ضمن محومیت اقدامات وحشیانه دولت آمریکا در سرکوب دانشگاهیان حامی مردم مظلوم فلسطین، با سر دادن شعار‌ها و در دست داشتن پلاکارد‌هایی حمایت و همبستگی خود را با اساتید و دانشجویان آزادی خواه دانشگاه‌های غربی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • سرکوب خشن تجمع همبستگی با غزه در دانشگاه ویرجینیای آمریکا+ فیلم
  • تجمع دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا