Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@22:43:59 GMT

تصویری از کلاس درس تاوارس برای گلر‌های سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۲۹۵۲

تصویری از کلاس درس تاوارس برای گلر‌های سپاهان

تاوارس با تونی اولیویرا به ایران آمد و در کادر فنی تراکتور کارش را آغاز کرد، ولی پس از آشنایی با امیرقلعه نویی که به عنوان جانشین سرمربی پرتغالی پیشین تراکتور انتخاب شد، هنوز همکاری اش با این مربی کارکشته ایرانی و پرافتخارترین مربی ایران ادامه داشته است. تاوارس هم در تبریز و هم در اصفهان، دروازه بان‌های آماده‌ای در اختیار امیرقلعه نویی قرار داده است؛ گلر‌هایی که به ترکیب تیم ملی هم رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سپاهان، تاوارس پیام نیازمند را به عنوان گلر اصلی در اختیار دارد و شهاب عادلی و علی کی خسروی هم از روش‌های مدرن و متنوع او برای رشد سریعتر استفاده می‌کنند. یکی از نکات قابل توجه در مورد این مربی ۴۵ ساله پرتغالی، تمرکز بالا در کار و استفاده او از روش‌های متنوع برای افزایش مهارت شاگردانش است که توانسته شرایط خوبی برای سپاهان در چارچوب دروازه این تیم رقم بزند.

     

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه سپاهان لیگ برتر نوزدهم تاوارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات چند جانبه آفرود – قزوین

مسابقات چند جانبه آفرود جام آتش نشان شهید جواد چگینی امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در شهر مهرگان استان قزوین برگزار شد.اتومبیلرانانی از چندین استان کشور از جمله زنجان، مازندران، تهران،ایلام ، کردستان و ... در این رقابت ها حضور داشتند و در چهار کلاس حرفه ای ۲۵۰۰ سی سی، ۳۵۰۰ سی سی، ۴۵۰۰ سی سی و بالاتر از ۴۵۰۰ سی سی و دو کلاس استاندارد با هم به رقابت پرداختند . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079388 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • مسابقات چند جانبه آفرود – قزوین
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان