Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:18:39 GMT

پیشکسوت مطبوعات استان زنجان درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۳۵۴۸

پیشکسوت مطبوعات استان زنجان درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید خان عطایی پیشکسوت مطبوعات زنجان که بیش از هفتاد سال عمر پر برکت خود را در راه آگاهی و دانایی صرف کرد از سال ۱۳۶۳ و با روزنامه اطلاعات کار خود را در زنجان آغاز کرد.

مرحوم عطایی که متولد سوم مهرماه ۱۳۱۳ ارومیه و بزرگ شده تهران بود در دوران جوانی و به دلیل علاقه زیادی که به نوشتن داشته به سمت کار در روزنامه می‌رود و از سال ۱۳۲۷ به استخدام روزنامه اطلاعات درآمده و این آغاز هفتاد سال کار در عرصه روزنامه و مطبوعات کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بعد از بازنشستگی در عرصه نویسندگی در سرپرستی روزنامه اطلاعات را در استان‌های زنجان، گیلان، مازندران و کرمانشاه عهده دارمی شود و بعدها که برای همیشه در زنجان مستقر می‌شود به ترتیب نمایندگی روزنامه‌های ایران، جام جم، همشهری را نیز عهده دار می‌شود.

عطایی تقریباً همه عمر مفید خود را در دفتر روزنامه صرف کرد و همواره راستی و درستی را پیشه کار خود ساخته بود. لزوم توجه به راستی و درستی اخبار و آگاهی درست مردم و توجه آنان به مطالعه همواره توصیه او به تمام کسانی بود که در این عرصه وارد شدند.

خبرگزاری مهر در استان زنجان درگذشت پیشکسوت مطبوعات استان زنجان را تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان صبر مسئلت دارد.

کد خبر 4829973

منبع: مهر

کلیدواژه: مطبوعات ایران زنجان مطبوعات قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی شهرکرد تعطیلی مدارس بوشهر ایلام سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز ششم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۶ اردیبهشت
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • نگاهی به مطبوعات امروز/ تعطیلی شنبه آری یا خیر؟
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟