Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده است که رئیس‌جمهور آمریکا ظرف روزهای آینده در مورد اینکه آیا طرح سازش را پیش از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی رونمایی کند یا نه، تصمیم می‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گزارش داد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ظرف چند روز آینده در مورد زمان رونمایی از طرح سازش موسوم به «معامله قرن» تصمیم‌گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ترامپ و دستیارانش در روزهای گذشته جلسات فشرده‌ای در این مورد داشته و این مسئله را بررسی کرده‌اند که آیا می‌توان پیش از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی از این طرح رونمایی کرد یا نه.

منابع مطلع گفته‌اند که چند عامل بر تصمیم ترامپ در این مورد اثرگذار خواهد بود، یکی از آن‌ها روند استیضاح ترامپ در آمریکا است و عامل دیگر هم رایزنی‌هایی که ترامپ این هفته در جریان نشست «داووس» با سران دیگر کشورها خواهد داشت.

در این بین سفر پایان هفته «جرد کوشنر» مشاور و داماد ترامپ به قدس برای دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» رهبر معارضین، در تصمیم‌گیری رئیس‌جمهور آمریکا اثرگذار خواهد بود.

بنا بر این گزارش، نتانیاهو با رونمایی از این طرح پیش از انتخابات موافق است، اما گانتز با این کار مخالف است و می‌گوید چنین کاری به معنی مداخله آمریکا در انتخابات اسرائیل است.

کاخ سفید گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی را رد نکرده، اما گفته است که ترامپ هنوز در این مورد تصمیم‌گیری نکرده است.

ترامپ از هفته‌های نخست حضور در کاخ سفید وعده رونمایی قریب‌الوقوع از طرح سازش را داده، اما تنش در روابط با تشکیلات خودگردان فلسطین به واسطه اقدامات یکجانبه واشنگتن در حمایت از تل‌آویو از یکسو و بی‌ثباتی سیاسی در فلسطین اشغالی از سوی دیگر، موجب شده تا رونمایی از این طرح دائما به تعویق بیافتد.

انتهای پیام/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ رژیم صهیونیستی آمریکا بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی در بستن دفتر الجزیره در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

جنبش حماس تاکید کرد: تصمیم نتانیاهوی جنایتکار و کابینه‌اش در بستن دفتر شبکه الجزیره و ممانعت از فعالیت و پوشش خبری این شبکه، نقض آشکار آزادی مطبوعات و خبرنگاری است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تصمیم نتانیاهو در بستن دفتر شبکه الجزیره اقدامی سرکوبگرانه و انتقامی نسبت به نقش حرفه‌ای الجزیره در رسوایی جنایت‌های اشغالگران و نقض قوانینِ صورت‌گرفته از سوی آن‌ها است.

جنبش حماس بیان کرد: این تصمیم در راستای به کرسی‌نشاندن جنگ اعلامی علیه خبرنگارانی است که در معرض تروریسم برنامه‌ریزی‌شده صهیونیستی با هدف پنهان‌نمودن حقیقت قرار دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هجمه رژیم اشغالگر علیه شبکه الجزیره و کشتار نزدیک به ۱۴۱ خبرنگار در نوار غزه از ۷ ماه پیش تاکنون، دروغ‌بودن ادعاهای رژیم اشغالگر در خصوص آزادی مطبوعات را روشن می‌کند.

جنبش حماس اعلام کرد: ما به شدت بستن دفاتر شبکه الجزیره از سوی رژیم اشغالگر را محکوم می‌کنیم و از موسسات حقوقی و مطبوعاتی بین‌المللی می‌خواهیم که ضمن محکوم‌نمودن این اقدام، مجازات‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کنند.

گفتنی است کمی پیش‌تر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رای داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

نتانیاهو مدعی شد: کابینه به ریاست من و با اتفاق نظر تصمیم گرفت شبکه فتنه‌گر الجزیره را در اسرائیل ببندد.

کد خبر 6097473

دیگر خبرها

  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • حماس: تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد