Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@01:37:14 GMT

خبری جدید درباره پرونده گابریل و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۴۶۸۰

خبری جدید درباره پرونده گابریل و پرسپولیس

پرونده شکایت فرناندو گابریل بازیکن پیشین پرسپولیس و رای کمیته انضباطی فیفا مبنی بر پرداخت فوری باقیمانده مطالبات وی سبب شد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسه ای فوری با گابریل در امارات برگزار کنند و طبق توافق دو جانبه از او زمان بیشتری برای پرداخت مطالباتش بخواهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرونده فرناندو گابریل در حالی به پیچیده ترین موضوع این روزهای باشگاه پرسپولیس تبدیل شده که این بازیکن تاکنون نزدیک به دو برابر از رقم طلبش را از باشگاه دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که توسط حمید درخشان در سال ۲۰۱۵ میلادی به پرسپولیس آمد و ۹ بازی با پیراهن سرخ پایتخت انجام داد از سوی برانکو ایوانکوویچ کنار گذاشته شد تا باشگاه پرسپولیس مجبور به پرداخت ۱۲۰ هزار دلار از طلب او شود. پولی که با شکایت هافبک برزیلی و صدور حکم فیفا در قبال این پرونده به وی اختصاص یافت.

علی اکبر طاهری مدیرعامل وقت پرسپولیس نیز طبق نامه رسمی همین بازیکن ، ۱۲۰ هزار دلار به مهدی فراهانی مدیر برنامه های ایرانی وی داد اما این پول هرگز به دست گابریل نرسید. از قرار معلوم مدیر برنامه های این بازیکن، ۱۰۲ هزار دلار از این پول را به عنوان حق الزحمه ترانسفر گابریل به پرسپولیس برای خود برمی دارد و تنها ۱۸ هزار دلار به او پرداخت می کند.

موضوعی که با شکایت دوباره گابریل همراه می شود تا این بار فیفا در نامه ای فوری اعلام کند اگر توافق لازم با فرناندو گابریل صورت نگیرد خطر کسر شش امتیاز، سرخ ها را تهدید خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس نیز طی توافق با این بازیکن حاضر به پرداخت ۹۳ هزار دلار، طی دو قسط ۵۰۰۰۰ و ۴۳۰۰۰ دلاری می شود. سرخ ها قسط اول را در موعد مقرر بدون هیچ مشکلی پرداخت می کنند اما برای قسط دوم بخشی از پول را پرداخت کرده و مابقی را نگه می دارند.

مبلغ باقیمانده ای که هافبک برزیلی پیشین سرخ ها بار دیگر خواهان دریافت آن می شود تا مکاتبه ای مجدد با فیفا داشته باشد. بخش حقوقی فیفا نیز از پرسپولیس می خواهد تا تکلیف این پول را روشن کند در غیر اینصورت حکم قبلی که کسر شش امتیاز از پرسپولیس خواهد بود اجرا می شود.

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل فعلی پرسپولیس نیز امیر حسینی مدیر بخش بین الملل و حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه را به دبی امارات می فرستد تا دیداری مستقیم با گابریل داشته باشند.

جلسه ای که سرخ ها موفق شدند از فرناندو گابریل وقت بگیرند تا مانع از اجرای حکم فیفا شده و پول این بازیکن را پرداخت کنند. پولی که پیش از این یک بار بطور کامل به وکیل قانونی گابریل در تهران پرداخت شده بود ولی دوباره به او داده می شود.

پرداخت دوبار پول برای یک طلب نهادهای نظارتی و ماموران سازمان بازرسی را برآن داشته تا با ورود به این پرونده دلایل این اقدام را بررسی کنند. بازرسی از این پرونده با این هدف صورت می گیرد که تکلیف مبلغ پرداخت شده مشخص شود.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرناندو گابریل پرسپولیس پرسپولیس پرونده گابریل فرناندو گابریل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا

سرهنگ محمدرضا بیلری گفت: با مراجعه یک کشاورز به مسئولان انتظامی و طرح شکایتی مبنی بر اینکه یک نفر در ازای بارگیری و ارسال چندین بار ذرت و دیگر محصولات کشاورزی به وی وعده پرداخت وجه داده است؛ اما پولی را به این فرد نپرداخته و حاضر به انجام تعهدات خود نیست پرونده برای رسیدگی‌های تخصصی به پلیس فتا ارجاع شد.

 وی افزود: بدین منظور ماموران پلیس فتا با هماهنگی‌های قضایی و واکاوی دقیق پیام‌های تبادل شده بین این کشاورز و طرف مقابل، موفق به احقاق حق این کشاورز و باز پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریالی وجه مورد معامله به این کشاورز زحمتکش شدند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج با اشاره به ارسال این پرونده به دادسرا برای پیگیری‌های بعدی از شهروندان خواست در امور خرید و فروش اموال و محصولات کشاورزی مورد نیاز خود در بستر فضای مجازی از اعتماد به افراد سودجو و کلاهبردار خودداری و تا قبل از شناسایی هویت طرف مقابل و صحت اموال مورد معامله از پرداخت وجه و یا ارسال کالا خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!