Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عدم میزبانی باشگاه‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا یک تصمیم سیاسی بود.

به گزارش ورزشی خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان گلستان اظهار کرد: هیات های فوتبال باشگاه داری و تیم داری نمیکنند زیرا در این زمینه وظیفه ای ندارند اما باید در کنار باشگاه ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیات های فوتبال وظیفه نظارت و اجرای مسابقات، نظارت بر مدارس فوتبال و برگزاری کلاس های آموزشی را بر عهده دارند و حضور آنان در کنار باشگاه ها نوعی ایثار و از خودگذشتگی است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به فوتبال بانوان افزود: فوتبال گلستان در رده های سنی فعالیت خوبی داشته است که جای امیدواری ادارد و حضور بازیکنان گلستانی در تیم ملی نشان دهنده پتانسیل خوب این استان است.

بهاروند گفت: فوتبال به عنوان یک صنعت می باشد که جامعه را تحت تاثیر قرار داده است.

سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فیفا بر روی شناسنامه فوتبالی بازیکنان تمرکز دارد و سامانه نقل و انتقالات می‌تواند خروجی خوبی از شناسنامه فوتبالی بازیکنان ارائه دهد.

بهاروند به سیاسی بودن تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عدم میزبانی باشگاه‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا تاکید کرد و گفت: به طور کلی وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها از حق باشگاه‌ها و منافع ملی دفاع خواهد کرد و ما تمام تلاش خود را در جهت حل این موضوع بکار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه چرا باید برای ایران که یکی از امن ترین کشور های منطقه است این تصمیم گرفته شود گفت: از حق فوتبال کشور دفاع خواهیم کرد و به طور جدی این موضوع را پیگیری میکنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام باشگاه های آسیا جامعه فدراسیون فوتبال فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی

روزنامه ایران در مطلبی به توییت مهدی فضائلی درباره نظر رهبرانقلاب نسبت به برخورد با بی حجابی واکنش نشان داد.

این روزنامه نوشت: یکی از موضوعاتی که در چند روز اخیر به تیتر برخی رسانه‌های داخلی تبدیل شد، مسأله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی بود. بویژه پس از آنکه در پی انتشار تصاویری از برخورد نیرو‌های پلیس امنیت اخلاقی با هنجارشکنان، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به صورت غیرمستقیم خبر داد که رهبر انقلاب دراین‌باره به برخی مسئولان تذکر دادند. این نقل قول بهانه‌ای شد تا یک جریان سیاسی خاص، رسانه‌های وابسته به خود را علیه قوای سه‌گانه و فراجا بسیج کند.

این درحالی است که رئیس‌جمهور در آخرین نشست هیأت دولت و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا در اظهاراتی مشابه تأکید داشتند که برخورد با بی‌حجابی و هنجارشکنی‌های سازمان‌یافته در جامعه، تصمیم مشترک قوا بوده و پلیس نیز وظایف مربوط به خود را در اجرای این تصمیم برعهده دارد، ضمن اینکه باید حقوق مردم رعایت شود.

در چنین شرایطی، یک جریان خاص سیاسی که به دنبال بازنمایی اختلاف میان قوا در موضوع حجاب است، تلاش کرد سخنان رئیس قوه قضائیه را به عنوان تقابل با رئیس‌جمهور بازنمایی کند. عجله این جریان و رسانه‌های آن در اختلاف‌افکنی به حدی بود که در تیتر‌های رسانه‌های خود، تحریف‌های مشخصی انجام داد. به عنوان نمونه، تاریخی را که رئیس قوه قضائیه به عنوان جلسات تصمیم‌گیری درباره موضوع حجاب بیان کرده بود، یک سال عقب برد.

به نظر می‌رسد هدف این تلاش‌های سیاسی و رسانه‌ای از القای اختلاف میان قوا، تلاش برای احیای پایگاه سیاسی و اجتماعی از دست رفته این جریان باشد.

دیگر خبرها

  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول