Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: رانندگان سرویس مدارس و آژانس‌های تاکسی تلفنی اجازه افزایش خودسرانه نرخ کرایه را به بهانه سهمیه بندی بنزین ندارند.

سجاد سلیمانی با اشاره به اصلاح قیمت بنزین طی ماه های گذشته گفت: شرکت های حمل ونقل، رانندگان سرویس مدارس و آژانس‌های تاکسی تلفنی اجازه افزایش خودسرانه نرخ کرایه را به بهانه این موضوع ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با قدردانی از رانندگان قانونمند، از راه اندازی گشت ویژه نظارت بر حمل و نقل درون شهری جهت نظارت بر عملکرد رانندگان خبر داد.

وی افزود: همچنین با توجه به اصلاح قیمت بنزین و امکان بروز برخی تخلفات در زمینه افزایش قیمت کرایه، نظارت های سازمان تاکسیرانی تشدید شده است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه افزایش خودسرانه و دریافت کرایه اضافی، مطابق قوانین و مقررات اعمال قانون خواهد شد.

 سلیمانی از والدین دانش آموزان خواست تا هرگونه تخلف در این زمینه را به مدیران مدارس منطقه خود اطلاع داده و همچنین از طریق شماره تلفن گویای سه رقمی 133 و 38246565 مراتب را به سازمان تاکسیرانی گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تاكسيراني كرمانشاه سهمیه بندی بنزین سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت:  مبارزه با قاچاق دام در راستای حفظ امنیت غذایی و جلوگیری از بین رفتن دام مولد است.
 کاظم قربانپور  با اشاره به اینکه هرگونه جابه جایی دام بدون مجوز‌های لازم طبق قانون قاچاق محسوب می‌شود، افزود: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می‌شود و بهره برداران و دامداران موظفند در هنگام جا به جایی دام نسبت به اخذ مجوز‌های قانونی نظیر سند حمل بار و گواهی بهداشتی حمل دام از شبکه دامپزشکی اقدام کنند. 
وی گفت: به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دام‌های بدون مجوز مکشوفه ضبط و متخلفین نیز به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.
قربانپور افزود: دستگاه‌های مرتبط مانند جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی در قالب گشت‌های مشترک با متخلفان و کسانی که اقدام به حمل دام غیرمجاز نمایند برخورد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد