Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود مسلم زاده یکشنبه شب در مراسم تجلیل از ورزشکاران و هیات‌های برتر شهرستان خمینی شهر افزود: جمعیت جوان و فعال یک منطقه می‌تواند مسیر پیشرفت و توسعه را رقم بزند و از این حیث خمینی‌شهر شرایط مطلوبی دارد.

وی اضافه کرد: موفقیت ورزشکاران این خطه نشان می‌دهد که ظرفیت و توانمندی‌ها در وضعیت خوبی قرار دارد و از لحاظ علم و فناوری هم در جایگاه بالایی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خمینی‌شهر با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود نشاط در بین شهروندان خاطرنشان کرد: افزایش نشاط اجتماعی از نیازهای شهرستان است که می‌توان با گسترش ورزش بخصوص در بین خانواده‌ها این شور و نشاط را در دل مردم قرار داد.

مسلم زاده تصریح کرد: در حوزه سلامت، ورزش یکی از آیتم‌های سلامت جسم و روح است بنابراین اهمیت دادن به آن باید از اولویت‌های هر منطقه باشد.

وی به اهمیت بهبود سرانه ورزشی اشاره کرد و گفت: سرانه ورزشی در این شهرستان به‌صورت جزیی‌تر در محلات و روستاها ارزیابی شده و بر مبنای آن افزایش سرانه انجام خواهد شد تا به شرایط مطلوب‌تری دست یابیم.

فرماندار خمینی‌شهر اضافه کرد: شهرستان به غیر از رشته‌های انفرادی در رشته‌های گروهی مانند هندبال و والیبال بخوبی کار و نفرات متعددی را به تیم‌های استانی و ملی معرفی کرده است.

مراسم تجلیل از ورزشکاران و هیات‌های برتر شهرستان خمینی‌شهر یکشنبه شب در مجموعه تشریفات این شهرستان و با حضور ورزشکاران، مربیان، داوران، مسوولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

در این مراسم که همراه با تجلیل از ورزشکاران برتر همراه بود، هیات‌های اسکیت و بدن‌سازی به عنوان هیات‌های برتر در یک سال اخیر معرفی شدند.

شهرستان خمینی شهر با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت و ۲۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۱۶ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصفهان فرمانداری خمينی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصفهان فرمانداری خمينی شهر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصفهان فرمانداری خمينی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم بسکتبال کشاورز آخرین تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در دور برگشت گروه ۵ لیگ برتر جوانان که به میزبانی قم برگزار می‌شود انجام داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود