Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تیم های عملیاتی مدیریت حوادث و بلایای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با هدف پیشگیری از طغیان احتمالی بیماریها در مناطق سیل زده جنوب استان همچنان در حال فعالیت هستند.

دکتر سید مهدی طباطبایی یکشنبه 29 دیماه در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان با اشاره به این موضوع که در پی سیل جنوب استان، ۴ تیم عملیاتی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جهت مدیریت تبعات بلایا به مناطق سیل زده جنوب استان اعزام شدند افزود: این تیم ها در ادامه فعالیت در شهرستان سرباز (مناطق جکیگور، پیشین، جنگل) به شهرستان قصر قند و منطقه صعب العبور تلنگ اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فعالیت عمده تیم های عملیاتی اعزامی شامل بازدید از منابع آبی، کلرسنجی و کلرزنی و نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی و گند زدای و سم پاشی سطوح، بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آموزش خانوارها در زمینه جلوگیری از شیوع بیماریها ، همچنین بیماریابی التور، سالک، مالاریا و سایر اقدامات جهت برقراری نظام مراقبت بیماری های واگیر می باشد.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به این موضوع که تشدید نظام مراقبت سندرمیک بیماریها پس از حوادثی مانند سیل توسط تیم های بهداشتی از کارکرد های تخصصی تیم های عملیاتی است که به همین منظور آموزش ها لازم را فرا گرفته اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب در سیستان و بلوچستان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان