Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد درباره بازی امروز این تیم برابر سن ایچ ساوه در دور برگشت رقابت‌های پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: تیم فوتسال سن ایچ ساوه یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است. جواد اصغری مقدم سرمربی آن‌ها موفق شده امسال تیم بسیار خوبی را بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد من نادر حنیفی یکی از بهترین بازیکنان سن ایچ است. امیدوارم امروز برابر سن ایچ ساوه موفق شویم نتیجه مناسب را کسب کنیم تا در بازی سوم بتوانیم جواز حضور در بین ۴ تیم پایانی پلی آف را به دست آوریم.

او افزود: بعد از هفته آخر رقابت‌های لیگ که به مصاف اهورا بهبهان رفتیم، بازیکنانم نتوانستند به خوبی ریکاوری کنند. به طوری که ما مجبور شدیم بلافاصله بعد از بازی با اهورا خود را برای دیدار با سن ایچ آماده کنیم و به دلیل زمان کمی که داشتیم، نتوانستیم بازیکنان را از لحاظ تاکتیکی آماده این مسابقه کنیم. همین باعث شد در بازی رفت شکست بخوریم. امیدوارم امروز با یک بازی خوب و تماشاگر پسند بتوانیم از نام فرش آرا دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: پلی‌آف لیگ برتر فوتسال/ عزم مس برای پیروزی برابر حفاری/ کار سخت سن ایچ در مشهد

سرمربی فرش آرا مشهد بیان داشت: مسابقات پلی آف نسبت به سایر بازی‌ها از شرایط خاص خودش برخوردار است. تیم‌ها با تمام قدرت وارد این مسابقات می‌شوند. بازیکنان ما طی ۲۷ هفته‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر به میدان رفته اند، فقط در ۳ بازی خارج از خانه شکست خورده و همین نشان می‌دهد که عملکرد تیم ما در این فصل بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم