Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته‌های هیئت گلف استان تهران گفت: نبود هیئت گلف تهران در مجموعه انقلاب، قطعا باعث می‌شود ورزش گلف و زیر مجموعه‌های آن در شهر تهران ضعیف‌تر شوند. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

منیژه عیسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص گرفتن دفتر هیئت گلف تهران و انتقال آن به فدراسیون بین‌المللی ورزش زنان مسلمان در مجموعه انقلاب اظهار داشت:  از سال‌های دور و نزدیک به دو دهه  است که با ورزش گلف و زیر مجموعه‌های آن آشنایی دارم و در مقاطع زمانی مختلف از دور و نزدیک شاهد روزهای گرم و سرد و فراز و فرودهای  این ورزش مفرح و زیبا بوده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها زمین استاندارد گلف کشور در مجموعه ورزشی انقلاب واقع است که نقطه امید و مرکز تجمع دوست داران این رشته  ورزشی است.

وی در ادامه افزود: علاقمند هستم به مسئله تاریخی اشاره کنم. سال‌های دور شاهد آن بودیم که ساختمان فدراسیون گلف در مجموعه ورزشی انقلاب قرار داشت و تجهیزات گلف برای تمامی بازیکنان و برای دوره‌های آموزشی موجود بود که متاسفانه با کم لطفی مسئولین ورزش کشور و مجموعه انقلاب دفتر فدراسیون تعطیل و به مکانی خارج از این مجموعه منتقل شد و پس از آن در مقطعی طولانی ورزش گلف در سراشیبی قرار گرفت و بسیار ضعیف شد.

پیشکسوت گلف کشورمان تاکید کرد: خوشبختانه با ورود افراد کارآمد و با درایت مسئولین جدید، گلف در مسیر خوبی قرار گرفت اما حالا می‌خواهند همان اتفاق قبلی و تاریخی را برای هیئت گلف تهران در زمانی که در حال پیشرفت روزافزون است، رقم بزنند و تنها دفتر و اتاقی که بسیار کوچک نیز هست و در جوار تنها زمین گلف که متاسفانه به بخش خصوصی واگذار شده است را نیز بگیرند و به مکانی که مشخص نیست منتقل کنند و آن هم تضمینی ندارد.

مسئول کمیته‌های هیئت گلف استان تهران در پایان گفت: وظیفه خودم می‌دانم که از بوجود آمدن این اتفاق که قطعا باعث می‌شود ورزش گلف و زیر مجموعه‌های آن در شهر تهران ضعیف تر شود به هرنحو جلوگیری کنم و از مسئولین مربوطه در اداره کل تربیت بدنی استان تهران و فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران خواهشمندم از این امر جلوگیری بعمل آورند.

فشار فدراسیون نیمه تاسیس روی گلوی گلف/ بروید بیرون!



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گلف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران