Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مسعود میرشفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: خیابان امام‌ خمینی(ره) یکی از محورهای اصلی است که خیلی از مناسبت‌ها و راهپیمایی‌ها در این مسیر برگزار می‌شود و با توجه به نزدیکی به دهه فجر و نوروز ۹۹ اجرای طرح پیاده‌راه سازی به سال آینده موکول شد.

وی بیان کرد: خیابان امام خمینی(ره) شهر سمنان یکی از معبرهای پرتردد واقع در بافت تاریخی این شهر و منتهی به بازار قدیمی است که پیاده‌راه سازی این مسیر به منظور حفظ بافت تاریخی در دستور کار مسوولان قرار گرفت و قرار بود نیمه دوم امسال عملیات اجرایی این طرح انجام شود ولی به دلیل مسایل مختلفی به تعویق افتاد و از بهار سال آینده این طرح اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاسیسات خیابان امام خمینی(ره) باید زیرزمینی شود، ادامه داد: تامین زیرساخت و اصلاح تاسیسات مانند فاضلاب اولین گام و مقدمه پیاده‌راه سازی خیابان امام(ره) شهر سمنان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان یادآور شد: با اجرای پیاده‌راه سازی خیابان امام(ره) شهر سمنان باید مسیر جایگزین برای خوردوها تعریف شود و با مطالعاتی که انجام شده، به احتمال در چند خیابان حوالی خیابان امام(ره) سمنان تغییر جهت مسیر خودروها اعمال می شود.

میرشفیعی تصریح کرد: برای پیاده محور شدن خیابان امام(ره) شهر سمنان دست کم باید ۲ تا سه محور تغییر جهت داشته باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان بیان کرد: اصلاح و تغییر مسیر ترافیکی برای پیاده راه سازی خیابان امام خمینی (ره) این شهر در طرح جامع ترافیکی در نظر گرفته شده است و به منظور برجسته سازی بافت تاریخی و  حفظ هویت شهری سمنان در دستور کار قرار دارد.

شهر سمنان حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و خیابان امام(ره) شامل امامزاده یحیی(ع)، مسجدهای سلطانی و جامع و بازار تاریخی، در جنوب این شهر، قسمت مهمی از هویت فرهنگی و تاریخی سمنان محسوب می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی حمل و نقل دهه فجر شهرداری نوروز قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما با ترددهایی روان در سطح پایتخت بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار در حال حرکت است، در بزرگراه‌های آبشناسان – سردار جنگل، همت – جنت آباد و چمران - نهج‌البلاغه هم بار ترافیک روان است.

سرهنگ شریفی گفت: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی و شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، همچنین ترافیک در مسیرهای شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی، زین‌الدین صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم روان است.

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی به دلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در ترددهای خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت کنند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور کنند.

کد خبر 6090543

دیگر خبرها

  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران