Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@11:42:27 GMT

ثبت چند رکورد جدید پس از گلزنی رونالدو

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۷۸۶۹

ثبت چند رکورد جدید پس از گلزنی رونالدو

کریستیانو رونالدو با دو گلی که در بازی دیشب یوونتوس مقابل پارما به ثمر رساند رکوردهای گلزنی جدیدی ثبت کرد تا نشان دهد بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته.

به گزارش مشرق، یوونتوس دیروز در خانه خود میزبان پارما بود و در این بازی با دو گلی که کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی‌اش به ثمر رساند موفق شد حریف را  با نتیجه 2-1 شکست داده و در پایان هفته بیستم سری آ با چهار امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش اینتر در صدر جدول سری آ بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تثبیت صدرنشینی یوونتوس با دبل رونالدو

در این بازی که در ورزشگاه آلیانز شهر تورین برگزار شد رونالدو در دقیقه 43 اولین گل بازی را به ثمر رساند و در دقیقه 58 هم درحالیکه دقایقی قبل پارما موفق شده بود بازی را به تساوی بکشاند گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا سه امتیاز حساس برای یووه بدست  بیاورد.

به این ترتیب رونالدو در هفت بازی پیاپی در سری آ موفق به گلزنی شد. پیش از او آخرین بازیکن یوونتوس که موفق به ثبت این رکورد شده بود داوید ترزگه بود که در دسامبر 2005 توانسته بود در هفت بازی پیاپی سری آ برای بیانکونری گلزنی کند.

از این گذشته با این دو گل تعداد کل گلهای این فصل رونالدو برای یوونتوس به عدد شانزده رسید که این هم در نوع خود یک رکورد بود. رونالدو حالا در هر پنج لیگ بزرگ اروپایی تنها بازیکنی است که در 14 بازی اخیر تیمش دست‌کم پانزده گل به ثمر رسانده است.

رکورد دیگر ثبت شده توسط رونالدو از این قرار است که او حالا پنجمین بازیکن تاریخ باشگاه یوونتوس است که موفق شده در 20 بازی اول خود در سری آ شانزده گل به ثمر برساند. بازیکن یوونتوسی‌ای که پیش از رونالدو به این رکورد دست یافته عمر سیووری است که در سال 1960 چنین رکوردی به ثبت رسانده است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی فوتبال گلزنی رکورد کریستیانو رونالدو یوونتوس سری A ایتالیا پارما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر

در اتفاقی نادر، دی بروین با سر گلزنی کرد.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. کوین دی بروین یکی از گل های این بازی را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

به نقل از اوپتا؛ دی بروین اولین گل خود با ضربه سر در لیگ برتر را به ثمر رساند. دی بروین در ۲۵۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت ۶۷ گل شده بود اما او هیچ کدام از این گل ها را با ضربه سر وارد دروازه رقبا نکرده بود. این هافبک بلژیکی متخصص گلزنی با شوت های از پشت محوطه جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر