Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، آیین نکوداشت زنده یاد امیرکاووس بالازاده مدرس و پژوهشگر صاحب نام تئاتر کشور ساعت ۱۷ روز سه شنبه اول بهمن در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

امیر کاووس بالازاده نویسنده، پژوهشگر تئاتر، مدرس و اسطوره شناس ۲۴ دی به دلیل بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استادان و پژوهشگران شناخته دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی بود که سال ها به عنوان هیات علمی در این دانشکده فعالیت داشت.

زنده یاد بالازاده پژوهشگر و مدرس اسطوره شناسی و فرهنگ عامه است. او از شاگردان زنده‌یاد مهرداد بهار بود و کتاب «مهر و داد و بهار: یادنامه دکتر مهرداد بهار» به کوشش او منتشر شده است. از دیگر تالیفات منتشر شده او می‌توان به «جنگ، نمایش، اسطوره»، «پسر شهرزاد»، «موسم نور»، «فرهنگ یک جلدی فارسی معین» و «فرهنگ نام ایرانیان» اشاره کرد.

کد خبر 4830244 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: امیرکاووس بالازاده مراسم نکوداشت تئاتر شهر تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی فیلم سینمایی جشنواره فیلم عمار قاسم سلیمانی سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی سریال ایرانی سینمای مستند کارگردان سینما شبکه چهار سیما موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس بر اساس این گزارش، ۱۹۷ موسسه ایرانی در میان برترین ها در رتبه بندی موسسه های "سکیمگو" قرار دارند که دانشگاه تربیت مدرس رتبه دوم را در میان دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم و رتبه ششم را در میان دانشگاه های زیر مجموعه وزارت بهداشت و وزارت علوم کسب کرده است.

آزمایشگاه سکیمگو در ویرایش سال ۲۰۲۴ میلادی نام ۱۹۷ مؤسسه ایرانی از بخشهای دولتی، بهداشت، آموزش عالی و خصوصی را در میان مؤسسه های برتر جهان آورده است. نخستین هدف آزمایشگاه «سکیمگو» از انتشار سیاهه دانشگاه های برتر نه رتبه بندی مؤسسه ها بلکه ارائه یک ابزار فراگیر علم سنجی برای سیاست گذاران مؤسسه ها و مدیران پژوهشی است. ا

ز این رو آنها میتوانند برون دادهای پژوهشی خود را تحلیل و ارزیابی کنند و راه هایی برای بهبود بیابند رتبه بندی سکیمگو» از فراگیرترین نظام های رتبه بندی جهانی مؤسسه های آموزشی پژوهشی و بهداشتی دولتی و خصوصی در جهان به شمار می رود.

پژوهش، نوآوری، و تأثیر اجتماعی سه بعدی هستند که ۲۰ سنجه کلیدی ارزیابی مؤسسه ها را در این نظام پوشش میدهند. در جدول یک رتبه فراگیر مؤسسه های ایرانی در جهان و رتبه جهانی آنها در ابعاد پژوهش نوآوری و تأثیر اجتماعی در این نظام آمده است.

کد خبر 6098331

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • برگزاری آیین نکوداشت ۱۶ اردیبهشت روز مراغه
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران