Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش‌وپرورش به‌منظور بازدید از مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان صبح امروز به این استان سفر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی باهدف بازدید از مدارس مناطق سیل‌زده جنوب استان و ارزیابی میزان خسارات به واحدهای آموزشی و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه آموزشی و همچنین شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش به سیستان و بلوچستان سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی محسن حاجی میرزایی سیستان و بلوچستان آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد

علی ملاشاهی  رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور ۲ اطلاعیه هشدار سطح زرد این اداره کل، از وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج بر روی دریای عمان و رگبار پراکنده بهاری در سطح استان خبر داد.

وی اظهار کرد: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (سیزده تا چهاردهم اردیبهشت) برای همه مناطق سیستان و بلوچستان بویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: از پیش از ظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سیستان و بلوچستان ادامه داد: از صبح پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل استان در دریای عمان وزش باد تا حدود ۳۰ نات و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲متر پیش بینی می‌شود. در این مدت احتمال رگبار پراکنده روی دریا و برخی نقاط ساحلی نیز وجود دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

ملاشاهی عنوان کرد: دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر