Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظم کوهی در واکنش به برنامه صدا و سیما در خصوص وجود افلاتوکسین در شیر و لبنیات گفت: در این شرایط روانی جامعه این برنامه‌ها نشانگر نوعی از شارلاتانیزم علمی است که متاسفانه مدتی است باب شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد کاظم کوهی، رییس بخش سم شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در واکنش به انتشار فیلمی از فردی که خود را فوق دکترای سم شناسی معرفی می کند و در صدا و سیما در خصوص وجود افلاتوکسین در شیر و لبنیات سخن می‌گوید، گفت: اخیرا فیلمی از فردی که فوق دکترای سم شناسی معرفی می شود و بهادر حاج محمدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد می نامد منتشر شده است که به شدت باعث نگرانی مردم و تشویش اذهان عمومی گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدسلیقگی این فرد که خود را استاد دانشگاه می نامد در این شرایط روانی جامعه نشانگر نوعی از شارلاتانیزم علمی است که متاسفانه مدتی است باب شده است.

وی افزود: لازم است به استحضار برسانم که کیفیت کلیه محصولات دامی از جمله شیر به صورت مرتب توسط سازمان دامپزشکی کشور و وزارت بهداشت تحت کنترل و پایش بوده و به هیچ وجه این مطالبی را که ایشان گفته است نمی تواند واقعیت داشته باشد البته ما کاستی هایی داریم اما در حدی که ایشان این حجم از نگرانی را ایجاد کرده است نیست.

کوهی در ادامه گفت: مطلب دوم اینکه ایشان فوق تخصص سم شناسی معرفی می گردند که با مراجعه به رزومه ایشان می بینید که دکترای دامپزشکی از دانشگاه ارومیه وبنا بر ادعای خودشان پی اچ دی بهداشت مواد غذایی هستند و به هیچ وجه تخصص و تجربه ای در زمینه سم شناسی ندارند و حق اظهار نظر در این حیطه علمی حداقل به عنوان یک استاد دانشگاه ندارند.

او در پایان افزود: توصیه می کنم وزارت بهداشت یکبار دیگر نحوه جذب و چگونگی ورود ایشان به دانشگاه را بررسی کنند قطعا نتایج شگفت آوری به دست خواهند آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دانشگاه تهران شیر صدا و سیما لبنیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حکیم‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان در دیدار با احمد حیدری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج را به‌عنوان نماد عزت و اقتدار جهادگران عرصه پژوهش و علم و فناوری  در ساحت دانشگاه دانست و اظهار کرد: حضور و نقش بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در توسعه و پیشبرد برنامه‌های علمی و پژوهشی دانشگاه حائز اهمیت است و می‌تواند با تربیت سرمایه‌های اجتماعی، دانشگاه را دانشگاهی کارآفرین و در تربیت نسل جوان دانشجو در طراز اول، انقلاب بیش‌ازپیش یاری رساند.

وی افزود: سپاه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی خود را اثبات کرده و امروز هر شهری از ظرفیت سپاه در حوزه‌های مختلف بهره برده، پیشرفت‌های خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان عنوان کرد: امروز کشور با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در همه زمینه‌ها نیاز به حضور نخبگان و پژوهشگران دارد که بتواند در زمینه تولید و تجاری‌سازی علم و نیز در زمینه پژوهش ایفای نقش کرده و در این راستا دانشگاهیان به‌عنوان افسران علمی در مقابله با تهاجمات فرهنگی و بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی می‌توانند با پژوهش‌های علمی و با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان زمینه‌های خودکفایی را فراهم کند.

دانشگاه آزاد اسلامی سنگر تدافعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان نیز از دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سنگر تدافعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن یاد کرد و گفت: دانشگاه محل تولید علم و پرورش نخبگانی است که می‌توانند در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی نقشی سازنده و اساسی را ایفا کند.

احمد حیدری اضافه کرد: دانشگاه باید در همه زمینه‌ها و فعالیت‌های علمی مسئله محور باشد و با مشارکت نخبگان دانشگاهی در کارهای تخصصی، مطالعاتی و تحقیقاتی زمینه‌های خودکفایی را در کشور فراهم کرده و نقش دانشگاه را در توسعه و سازندگی کشور بیش‌ازپیش در عرصه داخلی و بین‌المللی نمایان سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند