Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@16:11:17 GMT

توزیع چای و برنج یارانه‌ای در مهاباد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۸۹۶۲

توزیع چای و برنج یارانه‌ای در مهاباد آغاز شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم‌اکنون چای یارانه‌ای به ازای هر کیلوگرم ۳۷۰ هزار ریال (۳۷ هزار تومان) در نقاط مختلف این شهر توزیع می‌شود.

محمد جهین ادامه داد: همزمان با آن نیز برنج وارداتی با نرخ هر کیلوگرم ۸۹۰ هزار ریال (۸۹ هزار تومان) در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقلام در هشت فروشگاه اصلی شهر در حال توزیع است، اضافه کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به محله‌های فجر، سیدآباد، خیابان سیدنظام و خیابان توحید اقلام موردنیاز خود را دریافت کنند.

وی اظهار داشت: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

وی تاکید کرد: یک مرحله دیگر از توزیع برنج پاکستانی و چای یارانه‌ای نیز هفته آینده شروع خواهد شد. 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان اینکه دولت برای تامین کالاهای اساسی مردم هیچ مشکلی ندارد، افزود: غلات، مواد پروتئینی، روغن، حبوبات، مواد شوینده، لوازم خانگی برقی و قطعات خودرو از کالاهایی است که نسبت به افزایش قیمت آنها نظارت و بازرسی ویژه صورت می‌گیرد.

طی ۲ ماه گذشته نزدیک به ۹۲ تن برنج هندی با قیمت ۶۷۰ هزار ریال و از ابتدای امسال نیز تاکنون ۶ تن چای یارانه‌ای در مهاباد توزیع شده است.

سیاست وزارت جهاد کشاورزی برای واردات برنج حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات کشاورزی و فراهم‌سازی شرایط برای مصرف برنج با قیمت مناسب برای همه اقشار جامعه است.

مهاباد ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 برنج جامعه چای کالاهای اساسی یارانه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه

گروه اقتصاد و درآمد:چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

به گزارش جماران، مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه 1403 در حدود 75 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به اعتبار 69 هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته، 1402، حدود 9 درصد رشد را تجربه کرده است.

چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

همچنین مرکز پژوهش های مجلس در این گزارش که ذیل بررسی فقر انجام شده، آورده است: اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال 1402 در حدود 56 هزار میلیارد تومان است در حالی که دولت از بودجه سال گذشته حدود 159 هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است! این رقم نشان می دهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود 143 هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.

         

دیگر خبرها

  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید