Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران بزرگ نسبت به تصمیم مسئولان AFC مبنی بر عدم میزبانی باشگاه‌های ایرانی در مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا واکنش نشان داد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران پویا، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست تشریح اهداف نخستین همایش "نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید" با بیان اینکه در وهله نخست به دنبال حمایت از افرادی هستیم که برای اقتصاد سالم در جامعه در حال تلاش هستند، اظهار کرد: این همایش به منظور پیاده‌سازی منویات رهبر معظم انقلاب و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: این همایش با حضور ریاست قوه‌قضائیه، جمعی از وزرا، دست‌اندرکاران بخش اقتصاد و یک هزار و 300 فعال اقتصادی در سالن اجلاس سران  به همت فرماندهی انتظامی تهرام بزرگ برگزار می‌شود. هدف اصلی از اجرای این همایش بررسی اقداماتی است که پلیس باید برای رونق تولید انجام دهد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه باید تمام قشرها برای ایجاد "امنیت" نقش‌آفرینی کنند، ادامه داد: پلیس در برخورد با افرادی که فضای اقتصادی را آلوده می‌کند، اقدامات جدی انجام می‌دهد.

رحیمی گفت: به عنوان مسئول امنیت پایتخت می‌گویم، حرف مسئولان AFC در عدم برگزاری مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا در ایران، بسیار اشتباه، غیرقابل قبول و کذب است. هم فضای کشور و پایتخت و هم فضای محیطهایی که مسابقات در آن برگزار می‌شود، کاملاً امن است و امیداریم مسئولان ورزشی از این تهمت ناروا دفاع کنند.

وی با بیان اینکه اکثر تماشاگران مسابقات ورزشی افراد فهیم هستند، گفت: از موضع‌گیری قاطع وزرات ورزش و چهار باشگاه ورزشی در این راستا حمایت می‌کنیم. دشمن با شانتاژ خبری به دنبال بمباران تبلیغاتی است اما در پایتخت امنیت خوب و بی‌نظیر برقرار است.

رحیمی همچنین با بیان اینکه بخش زیادی از صرافی‌های متخلف در تهران پلمب شده‌اند، تأکید کرد: همکاری با دولت و بانک مرکزی و برخورد با دلالان ارزی جزو اولویتهای پلیس است.

به گفته رحیمی، برخورد با قاچاقچیان کالا در تمام بخشها توسط پلیس ادامه دارد.

دادکان: تصمیم AFC سیاسی بود

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اقتصاد مقاومتی پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی پلیس اقتصاد مقاومتی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره حواشی جلسه قبل شورا گفت: در شورایی که زنده است، اختلاف نظر طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز کارگران تبریک می گویم؛ امیدواریم که همه کارگران خوبی باشیم و برای کشورمان خوب کار کنیم و همه کارگران موفقی باشند.

وی افزود: امروز ناصر امانی، عضو شورا گزارشی از محله جوادیه ارائه می‌کند و معاون فنی و عمران هم گزارشی از دو پروژه شهر تهران ارائه خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: گزارش خزانه‌دار شورای اسلامی شهر امروز ارائه شده است و اصلاحیه غرف و اماکن میادین نیز مطرح خواهد شد.

چمران درباره حواشی جلسه قبل شورا تصریح کرد: در شورایی که زنده است و همه قلبشان برای مسائل مهم به‌ویژه حمل‌ونقل می‌تپد، اختلاف نظر و برداشت رخ می‌دهد و این مسائل طبیعی است؛ یک مجلس زنده چنین مسائلی را دارد.

وی اضافه کرد: اینکه کسی اسناد و مدارک خاصی دارد و عنوان کنند، ممکن است به مشکلاتی بر بخوریم و البته امیدواریم اینطور نشود و این را هم بگویم که اینها ربطی به شورا نداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه پرمخاطب اکسپو در سئول تصریح کرد: ما به دوستان بسیار گفتیم و خواستیم اما نشد، رسانه‌ای‌ها نیز مقاله خوبی نوشتند، ما نیز مرتب گفتیم و رها نمی‌کنیم.

چمران گفت: به دادستانی و قوه قضائیه هم این موضوع را اعلام کردیم و نامه‌ای برای دولت نوشته شد؛ فکر می‌کنم مشکل را در دولت باید حل کنیم، البته با وزیر صمت صحبت داشتیم و وعده داد که مشکل را حل می‌کند، اما تاکنون حل نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 749297

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم