Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "علی اکبر جاویدان" روز دوشنبه در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه اظهار داشت: هماهنگونه که پیش‌بینی می‌شد رهبر معظم انقلاب در سخنان خود مواضع قدرتمندانه‌ای انتخاب و بار دیگر پرده از چهره دشمنان انقلاب و نظام برداشتند.

وی ادامه داد: سخنان حکمیانه و با صلابت رهبر فرزانه انقلاب باعث شد تا بار دیگر جهانیان پی به اقدامات شنیع و ضد انسانی آمریکای جنایتکار برده و متوجه اقدامات صورت گرفته آنها و تلاش مذبوحانه‌اشان برای بی‌گناه جلوه دادن خود شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: به فضل الهی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار مقابل جمهوری اسلامی محکوم به شکست است و خون مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت تا روز نابودی کامل آنها، دامنشان را خواهد گرفت.

ارتقاء امنیت اولویت اول پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه، ارتقاء امنیت پایدار در جامعه در کنار افزایش رضایتمندی عموم مردم را اولویت‌هایی عنوان کرد که توسط پلیس دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد فضایی امن توام با آرامش مطالبه عامه مردم از پلیس است، تصریح کرد: همه کارکنان نیروی انتظامی خصوصا در استان کرمانشاه تلاش می‌کنند که پاسخ مناسبی به این تقاضا بدهند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این راستا تلاش دشمنان هم برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی در جامعه بی‌فایده بوده است، شاید آنها در مقاطعی و به صورت موقت توانسته باشند مقداری هرج و مرج ایجاد کنند اما هرگز در دستیابی به اهدافشان که ایجاد آشوب طولانی مدت است موفق نبوده‌اند.

بی طرفی پلیس در انتخابات

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و تاکید بر بی‌طرفی کامل پلیس در این خصوص گفت: وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت این رویداد مهم ملی و سیاسی است.

وی گفت: امنیت یکی از مهمترین زیرساخت‌هایی است که برگزاری یک رویداد مهم ملی به آن نیاز دارد و پلیس برای فراهم کردن آن آمادگی لازم را دارد و قطعا در کنار سایر نیروهای مسلح اجازه نمی‌دهد تا دشمنان کوچکترین بینظمی در خلال برگزاری انتخابات ایجاد کنند.

سردار جاویدان در پایان همچنین ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان سیستان و بلوچستان و شهرها و استانهای همجوارش، آمادگی پلیس کرمانشاه برای هرگونه کمک به مردم این مناطق را اعلام کرد.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری انتخابات مجلس شورای اسلامی پلیس کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انتخابات مجلس شورای اسلامی پلیس کرمانشاه مقام معظم رهبری انتخابات مجلس شورای اسلامی پلیس کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است