Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:45:52 GMT

مهاجم سپاهان مشتری اروپایی پیدا کرد + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۹۲۶۲

مهاجم سپاهان مشتری اروپایی پیدا کرد + عکس

یک باشگاه حاضر در سوپرلیگ کشور یونان خواهان جذب مهاجم تیم سپاهان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یکی از باشگاه‌های حاضر در سوپر لیگ کشور یونان درخواست رسمی خودش را برای جذب علی قربانی به باشگاه سپاهان ارائه کرد.

باشگاه آ ای. لاریسا با ارسال درخواست رسمی خودش به باشگاه سپاهان خواهان جذب علی قربانی مهاجم زردپوشان اصفهان شده و در این نامه نوشته؛ باشگاه ما به باشگاه شما 30 درصد حق ترانسفر را پیشنهاد می‌دهد اگر بازیکن خواهان انتقال به باشگاهی دیگر در خلال دوره قراردادش با ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای.ال اف.سی است.

 

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان یونان اصفهان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان