Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی درجانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز گفت: به همت شالیکاران، تا امروز ۳۵ هزار هکتار از شالیزار‌های گیلان با استفاده از بارندگی‌ها شخم زده شد.

او، با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی شخم شالیزار‌های گیلان در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزود: افزایش تولید، صرفه جویی درهزینه‌ها، استفاده بهینه از آب بارش‌ها و از بین رفتن آفات گیاهی به ویژه کرم ساقه خوار برنج از مزایای شخم شالیزار‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید خرمی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان هم از ذخیره بیش از ۷۰۳ میلیون مترمکعب آب سد پشت سد سفید رود برای آبیاری ۱۷۲ هزار هکتار از شالیزار‌های گیلان در فصل زراعی جدید خبر داد.

صالح محمدی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان هم از توزیع ۶ هزار تن کود شیمیایی مورد نیاز شالیکاران درکارگزاری‌های رسمی شرکت خدمات حمایتی شامل تعاونی‌های روستایی و بخش خصوصی خبر داد.

او از کشاورزان خواست کود مورد نیاز زمین‌های خود را هرچه زودتر بگیرند و به روز‌های پایانی موکول نکنند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های موسی لو کهنه در شهرستان بوئین زهرا، غوره در از توابع شهرستان قزوین، توداران و کذلک در شهرستان آبیک پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۸ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • پهپاد کشاورزی ایرانی مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی ایران اکسپو
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • تصاویر| سراوان از دفن زباله بهسازی شد؛ استان گیلان